შემოგვიერთდით

22 სექტემბერს ქორთიარდ მერიოტში გაიმართება Garrett Johnston-ის მასტერკლასი სტრატეგიულ მარკეტინგში

Gamma research, წამყვანი საკონსულტაციო კომპანია , 22 სექტემბერს, ქორთიარდ მერიოტში, გთავაზობთ, Garrett Johnston -ის, საერთაშორისო გამოცდილების მქონე მსოფლიო დონის ექსპერტის მასტერკლასს  სტრატეგიულ მარკეტინგში.

გარეტ ჯონსტონი თავისუფლად ფლობს 8 ენას, მუშაობდა სტრატეგიული მარკეტინგის, როგორც On-line, ასევე Off-line სფეროში და აქვს უზარმაზარი საერთაშორისო გამოცდილება დარგებში, როგორებიცაა Telecom, Digital Media, Technology (TMT), Pharmaceutical/Life Sciences და Retail.
1991-2003 წწ-ში გარეტი იკავებდა ხელმძღვანელის თანამდებობებს საერთაშორისო მსხვილ კორპორაციებში, როგორებიცაა Cap Gemini, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Avaya, Alcatel, MCI WorldCom, Digicel, Х5 Retail Group და სხვა.

მასტერკლასი განკუთვნილია ბიზნეს პროცესებში მონაწილე, მაღალის რანგის მარკეტინგისა და ციფრული მედიის მენეჯერებისათვის.

პროგრამის აღწერა: 
360˚ Customer Centricity – მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურება, როგორც ბიზნესის მთავარი სტრატეგიული უპირატესობა საქართველოში და მის საზღვრებს გარეთ.

• ყოვლისმომცველი, დასრულებული შედეგი მომხმხმარებლისათვის და არა ნახევარფაბრიკატი;
• მთლიანი ქსელის მონეტიზაცია В2В, С2С და არა მხოლოდ В2В ან В2С;
• მუშაობა მომხმარებლის კომპლექსური წარმატებისთვის და არა მხოლოდ დაკმაყოფილებისთვის;
• ბაზრის მოცულობის და არა მხოლოდ ბაზრის წილის გაზრდა;
• Win-Win-Win მომხმარებელი-თანამშრომლები-ინვესტორები და არა მხოლოდ ინვესტორები.

დღის წესრიგი
8:30 – 9:00 რეგისტრაცია
09:00-10:30 Part 1:
რა არის მომხმარებელზე ორიენტირებულობა? რა არის სერვისი და რატომ გვევლინება ეს ბიზნესის წარმატების ყველაზე მნიშვნელოვან ფაქტორებად?

11:00-13:30 Part 2:
რას აკეთებთ და რა გსურთ? ვინ არის კლიენტი?

1. კონტექსტი. რა არის მომხმარებელზე ცენტრალიზება და ორიენტირებულობა 360 გრადუსით და რატომ არის ეს მნიშვნელოვანი?
2. ბაზარი. რა ბიზნესში ვართ – „იარაღის თუ მკვლელობის“
3. მომხმარებელი
4. პოზიციონირება: რომელ ბიზნესში ვაპირებთ ყოფნას?
5. მიზანი – რა გვინდა ბიზნესისგან?
6. ბრენდი: მოსალოდნელი შედეგის საბაზისო დაპირება.

14:00-16:00 Part 3:
როგორ მივიდეთ რეალურიდან სასურველამდე – ინსტრუმენტები

1. სეგმენტაცია და პოზიციონირება, პრიორიტეტები.
2. 6P კომპლექსური მიდგომა.
3. მომხმარებლის სასიცოცხლო ციკლი და კონვერსია.
4. ახალი ტექნოლოგიების შესაძლებლობები და საფრთხეები.
5. ორგანიზაცია, შეუცვლელი დასახული მიზნის მიღწევისთვის
– ორგანიზაციის სტრუქტურა
– საინფორმაციო სისტემა
– ბიზნეს – პროცესი
– KPI

ბოლო ორ მოდულში ვნახულობთ ვინ არის #1 მსოფლიოში, იმ სექტორში, რომელშიც განვითარებულია საქართველოში? ვინ არსი #2 და #3 მსოფლიოში? ვინ არის ჯერჯერობით ყველაზე პატარა მაგრამ სწრაფად ზრდადი მოთამაშე ამავე სექტორში? ვინ „დამანგრეველი ინოვატორი“ ამ სექტორში, მაგალითად „სილიკონ ველი“-ში?

რის ხარჯზე აღწევენ წარმატებას? როგორი სამომხმარებლო მოდელი აქვთ? პროდუქტი, მომსახურება, სეგმენტი, არხები, აქციები, ფასები, მაღაზიები, დისტრიბუტორები, გამყიდველები, პარტნიორები, პროცესები, ტექნოლოგია და ა.შ? ფინანსური შედეგები და ბიზნეს მოდელი? კიდევ რაღაც?

როგორ გამოიყურება ბიზნეს მოდელის და სამომხმარებლო მოდელის შედარება, საქართველოში განვითარებულ სექტორებში? რითი ვართ უკეთესი ან უარესი საუკეთესოებთან შედარებით? რისი შეცვლაა საჭირო? კონკრეტულად რა? როგორ? ვისი დახმარებით ? როდის ?

16:30-17:30 Part 4:
კლიენტზე ორიენტირებულობის პრაქტიკული ქეისები – საუკეთესო მოთამაშეები პლანეტაზე და რითი არიან ისინი უკეთესები / უარესები ქართულ ექვივალენტებზე

რას ნიშნავს ეს გაკვეთილები თქვენთვის?
Amazon (ონლაინ გაყიდვები)
Best Buy (საყოფაცხოვრებო ტექნიკა)
Waitrose (საცალო ვაჭრობა)
Liberty Global/Virgin Media (მობილური კავშირი, TV)

17:30 – 18:30 Part 5:
მომხმარებელზე ორიენტირებულობის პრაქტიკული ქეისები – მსოფლიოში საუკეთესო მოთამაშეები, სადაც დიდად არ არის ქართული ექვივალენტი, მაგრამ სადაც არის მათი საუკეთესო პრაქტიკა:
Tesla (ელექტრო ტრანსპორტი)
Salesforce.com (CRM სისტემები)

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 9,5 საათი
მონაწილეთა რაოდენობა: შეზღუდულია
ჩატარების დრო: 09:00-18:30 საათები
ჩატარების ადგილი: ქორთიარდ მერიოტი
ღირებულება: 180 ლარი (ფასში შედის სადილი და 2 ყავის შესვენება).
ბილეთების შეძენა შესაძლებელია ბმულზე: https://goo.gl/EMNr88
ღონისძიების დეტალური აღწერა:  https://goo.gl/o5SyS9

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *