შემოგვიერთდით

გენო ძიძიგური ყაზახეთში Hilton Astana-ს HR გუნდს უხელმძღვანელებს

გენო ძიძიგური, რომელსაც HR სფეროში მუშაობის საკმაოდ დიდი გამოცდილება აქვს, სამუშაოდ ყაზახეთში გადავიდა. ის Hilton Astana-ს HR გუნდს უხელმძღვანელებს.

HR hub: რატომ მიიღე გადაწყვეტილება, რომ ასტანაში გადასულიყავი სამუშაოდ?

ყოველთვის მზად ვარ ახალი და საინტერესო გამოწვევებისთვის, მივიღე შემოთავაზება და მომეცა შესაძლებლობა გავმხდარიყავი ჰილტონ ასტანას დიდი ოჯახის წევრი. მიუხედავად იმისა, რომ გერმანიის, ბელგიის და ევროპის სხვა ქვეყნის ჰილტონში ადამიანური რესურსების მიმართულებით უკვე მქონდა ნანახი, გაგებული და მიღებული სამუშაო პრაქტიკა, ჩემი ცხოვრების ამ ეტაპზე მივიღე გადაწყვეტილება გადმოვსულიყავი ყაზახეთში, გამეცნო მათი სამუშაო კულტურა და საქმიანი პროცესების მართვის პოლიტიკა. გარდა ამისა, ალბათ როგორც ყველას, ასევე მეც მიყვარს უცხო ტრადიციების შეცნობა და ახალი ადამიანების გაცნობა, რამაც ძალიან დიდი როლი ითამაშა გადაწყვეტილების მიღებაში.

HR hub: როგორ შეეგუე ახალ გარემოს, გუნდს?

ჯერ სულ რამდენიმე დღეა რაც შემოვუერთდი ჰილტონ ასტანას გუნდს და მაშინვე ვიგრძენი თუ როგორი სტუმართმოყვარეობის გრძნობით სავსე ერია ყაზახეთი. აქ დამხვდა ფანტასტიკური გუნდი, თითოეული მათგანისგან ვგრძნობ ძალიან დიდ სითბოს, ყურადღებას და პატივისცემას. სწორედ ამიტომ, ძალიან სწრაფად ვადაპტირდები უცხოურ გარემოში და ვერთვები აქტიურ სამუშაო პროცესში. აქ კარგად იცნობენ საქართველოს, მის სამზარეულოს და ღვინოს. ჰოდა ჩვენც, რა დაგვრჩენია, თუ არა, საქართველოს სილამაზისა და უნიკალურობის შესახებ ამბების გაზიარება. ყველაზე სასიამოვნო მომენტი იყო, როდესაც ადამიანური რესურსების დეპარტამენტის გუნდის წევრებმა ქართული ელემენტები ჩართეს ჩემი დახვედრის გამოცდილების კიდევ უფრო გასალამაზებლად, რამაც შინაგანად ძალიან ამაყად მაგრძნობინა თავი.

HR hub: მართალია, ჯერ ახალი დაწყებული გაქვს მუშაობა, თუმცა ხომ არ იგრძნობა განსხვავება ქართულ და ყაზახურ მენეჯმენტს შორის?

მენეჯმენტზე ნაკლებად, მაგრამ ქართველ და ყაზახ ერებზე შემიძლია გითხრათ, რომ გვაქვს მსგავსება ეროვნულ ღირებულებებთან და პატრიოტიზმთან მიმართებაში. მათაც ისევე უყვართ თავიანთი ქვეყანა, როგორც ჩვენ, ისინიც ისევე სცემენ თავიანთ ტრადიციებს პატივს, როგორც ჩვენ.

HR hub: რა არის ის, რასაც პირველი გააკეთებ ახალ გუნდში?

პირველი, რასაც გავაკეთებ გუნდის წევრების კარგად გაცნობა და მათი სამუშაო პირობების გულდასმით შესწავლაა. ვფიქრობ, ჩემი პირველი ამოცანაა, რომ შევძლო თითოეული დასაქმებულის სამუშაო პირობების შეფასება, არსებული ბენეფიტების გაუმჯობესება და გაძლიერება. ჩემი, როგორც ყველა ეიჩარის მიზანი არის, გუნდის წევრების ბედნიერება კომპანიაში, სადაც თითოეულმა დასაქმებულმა იცის, რომ მათ უსმენენ, პატივს სცემენ და აფასებენ. ასევე, ერთ-ერთი პრიორიტეტი იქნება მდგრადი განვითარების პროექტების წარმართვა და განსაკუთრებული საჭიროების მქონე პირებისთვის თანაბარი დასაქმების შესაძლებლობების უზრუნველყოფა.

HR hub გერმანული კომპანია “ALPHA-TEST” – ის პარტნიორი გახდა

HR hub კომპანია “ALPHA-TEST” – ის პარტნიორი გახდა.

ALPHA-TEST არის გერმანული და პირველი ევროპული კომპანია ონლაინ ტესტებისა და ონლაინ შეფასებების მიმართულებით 25 წლიანი გამოცდილებით.

მისი გადაწყვეტილებები ფართოდ გამოიყენება სხვადასხვა სფეროში პერსონალის შერჩევის, თანამშრომლების მოტივაცია-განვითარების და პროფესიული ორინეტაციის კუთხით. მომხმარებლების კმაყოფილების დონე აღწევს 97%. ALPHA-TEST-მა ჩაატარა 10 მილიონზე მეტი ონლაინ ტესტი 1000-ზე მეტ მომხმარებელთან.

კომპანია არის სრული სერვისის პროვაიდერი, რომელიც მოიცავს როგორც კონცეპტუალურ (შინაარსობრივ, ფსიქოლოგიურ) მხარეს, ასევე ტექნიკურ ნაწილს.

600-მდე ტესტი მორგებულია თითოეული პოზიციისთვის Best Practise გამოცდილებით, მოსახერხებელი ინტერფეისით, გამოყენების სიმარტივითა და დროის დაზოგვის ავტომატიზაციის საშუალებით.

ALPHA-TEST გადაწყვეტილებები გამოიყენება, როგორც Add-on, მსოფლიოში ცნობილ HR სისტემების მიმწოდებელ კომპანიებში, როგორიცაა SAP, Workday, ADP და ა.შ.

დღეიდან კომპანიის სერვისებით სარგებლობას შეძლებენ საქართველოში არსებული კომპანიებიც, რომლებიც ჩვენი თანამშრომლობის ფარგლებში სპეციალურ შეთავაზებებს მიიღებენ.

დაინტერესებულმა კომპანიებმა შეგიძიათ მოგვწეროთ მეილზე: info@hrhub.ge

კომპანიისა და მისი სერვისების შესახებ დეტალური ინფორმაცია ბმულზეა.

ALPHA-TEST is the pioneer of online tests!

  • More than 20 years of experience in psychological diagnostics & in cloud-based software development
  • Partner of numerous large companies such as Nestlé, FUJITSU, Würth, Kärcher as well as many medium-sized and small companies, public authorities & universities-high schools
  • Interface to the various software manufacturers such as SAP, Workday, d.vinci, softgarden, recruitee
  • 97% of customers satisfaction
  • Translation into all languages possible
  • Certified according to ISO 27001 for information security

ALPHA-TEST OFFERS

  • Proven standard tests for 600 professions and courses of study based on the experience of our psychologists and companies job requirements
  • Customization of tests possible
  • Informative reports
  • Protection against counterfeiting through re-test booklet or proctoring
  • No implementation costs
  • No software installation

გაიცანით ,,Network-ის” წევრი ლაშა ნასარაია

HR hub – ის სამუშაო სივრცე არის  Network-ში. ჩვენ ამ საერთო სამუშაო სივრცის დიდი ოჯახის წევრი ვართ და სწორედ აქ ვგეგმავთ ღონისძიებებს, ტრენინგებსა და სხვადასხვა აქტივობებს.

რა თქმა უნდა გვყავს უამრავი მეზობელი, რომლებიც გვინდა თქვენც გაგაცნოთ.

სწორედ ამიტომ, ყოველთვე შემოგთავაზებთ რუბრიკას ,,გაიცანი Network-ის წევრები”. მაშ ასე, ჩვენი რუბრიკის სტუმარია ლაშა ნასარაია.

HR hub: მოგვიყევით თქვენი კომპანიის შესახებ

ორ კომპანიაში ვარ, რომლებიც ადამიანის კეთილდღეობაზე ზრუნავენ.

HR hub: რა სერვისებს სთავაზობთ მომხმარებლებს?

ერთი კომპანია წონის კლებასა და ჯანსაღ ცხოვრებას თავაზობს, მეორე თვითგანვითარებას და ბიზნეს კონსულტაციას.

HR hub: როგორ ფიქრობთ წარმატებისთვის გამართლებაც საჭიროა თუ მხოლოდ შრომის შედეგია?

ბევერლი ჰილსის ქუჩაზე მილიონერი ფინანსისტის შვილი თუ ხარ რათქმაუნდა შანსები მეტი გაქვს უფრო მალე მიაღწიო შედეგს ვიდრე ჩოხატაურში.

HR hub: როდის მიხვდით, რომ საჭირო დროს საჭირო ადგილზე აღმოჩნდით?

ნეთვორქში მოსვლიდან ორ თვეში.

HR hub: რამდენი ხანია რაც ,,ნეთვორქის“ წევრი ხართ? სექტემბრიდან.

HR hub: ,,ნეთვორქი“ რომ ადამიანი იყოს, როგორ დაახასიათებდით?

მეუღლე – მოგწონს, გიყვარს, გაგაცინა თუ ცოტახანი შესვენება გინდა მისგან, არ აქვს მნიშვნელობა, მაინც ერთად ხართ.

Network – ის შესახებ:

ნეთვორქი არის საერთო სამუშაო სივრცე, რომელიც გთავაზობთ შეხვედრების, კონფერენციის ოთახებს, ბოქს ოფისებსა და საერთო სამუშაო სივრცეს. ჩვენთვის მნიშნველოვანია, რომ მომხმარებლებმა არა მხოლოდ სამუშაო სივრცით ისარგებლონ, არამედ გაიცნონ ერთმანეთი და მომავალში საინტერესო კოლაბორაციები შექმნან. მსგავსი გარემოს შესაქმნელად ხშირად გვაქვს ივენთები და ვორქშოფები, რათა დავეხმაროთ ჩვენს წევრებს ერთმანეთი უკეთ გაიცნონ.

მის: ჭავჭავაძის 33ე
☎️+995 505 555 885
📧info@networkspace.ge

“ევროპაბეთში მუშაობა ნიშნავს უწყვეტ განვითარებას, გამოწვევებსა და საინტერესო თავგადასავალს” – თამარა ქლიბაძე

HRhub.ge – მთავარი საინფორმაციო-ანალიტიკური ონლაინ HR ჟურნალი აგრძელებს ინტერვიუებს HR პროფესიონალებთან. ამჯერად ვესაუბრეთ თამარა ქლიბაძეს, ევროპაბეთის HR დირექტორს, რომლის სამუშაო გამოცდილება ამ კომპანიაში უკვე 10 წელს ითვლის.

HR hub: როგორ დაიწყო თქვენი კარიერა ევროპაბეთში?

ეს იყო 10 წლის წინ.

მიუხედავად იმისა, რომ ამდენი წელი გავიდა, დღემდე ყველა დეტალი მახსოვს, რადგან ეს იყო ჩემს ცხოვრებაში ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კარიერული ნაბიჯი.

მაშინდელ მიმდინარე სამსახურსა და ჩემს ხედვებს/ღირებულებებს შორის საკმაოდ დიდი განსხვავება იყო და გადაწყვეტილი მქონდა სამსახურის ძიება, როცა შემოთავაზება მივიღე, უფრო სწორედ კითხვა, ვიმუშავებდი თუ არა გემბლინგ ინდუსტრიაში.

სიმართლე გითხრათ, მაშინ ამ ინდუსტრიის შესახებ არც მე და ზოგადად საზოგადოებამ ბევრი არაფერი იცოდა, თუმცა გარკვეული შაბლონები/სტერეოტიპები არსებობდა, რომ მაინცდამაინც სასურველი ინდუსტრია დასაქმებისთვის არ უნდა ყოფილიყო.

პირადად მე ყოველთვის ვცდილობ მსგავსი სტერეოტიპული ხედვებისგან ვიყო თავისუფალი, ამიტომ ეგ ჩემთვის ბარიერი არ გამხდარა და ინტერესით შევხვდი კომპანიის მაშინდელ დამფუძნებელს. ყველაზე დიდი ინტერესი და მოტივაცია ჩემთვის, რის გამოც ამ კომპანიაში მუშაობას დავთანხმდი და ვფიქრობ თავადაც რის გამოც ამირჩიეს იყო ორმხრივი სრული გახსნილობა მიზნებსა და მოლოდინებში.

10 წლის წინ, საქართველოში ბევრ კომპანიას ვერ ნახავდით, რომელსაც დამსაქმებლის ბრენდი აინტერესებდა ან კომპანიის კორპორატიული კულტურის განვითარება პრიორიტეტი იყო. ამან ძალიან მამოტივირა და ამანთო, რომ აქ შეიძლებოდა რაღაც ძალიან კარგი გამეკეთებინა.

ზოგადად ვარ ამბიციური ადამიანი და ყოველთვის მივისწრაფვი მაღალი მიღწევებისკენ და ზუსტად ის გამოწვევა, რომ უცნობი და საკმაოდ სტერეოტიპულად აღქმულ ინდუსტრიაში არსებული კომპანია კარგ/მიმზიდველ დამსაქმებლად უნდა მექცია, ძალიან საინტერესო მისიად მესახებოდა.

მუშაობის დაწყებიდანვე საქმეს ძალიან მიადვილებდა დამფუძნებლის ნდობა, რომელიც როგორც უკვე დასაწყისშივე აღვნიშნე, გასაუბრებიდანვე შედგა ჩვენს შორის. ჩემს ცხოვრებაში ეს პირველი დასაქმების ინტერვიუ იყო სადაც აქტიურ სამუშაოს ძებნაში არ ვიყავი და დიდად არ ვიღელვებდი თუ არ შემარჩევდნენ, ამიტომ სრულიად გახსნილად ვუთხარი რა განსავითარებელ მხარეებს ვხედავდი უკვე მათ ლიდერულ თუ HR-ულ მიდგომებში და ამან ჩვენი შემდგომი, წელიწადნახევრიანი თანამშრომლობა ძალიან გააადვილა და შესაძლებელი გახადა ის მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაციები რაც დასაქმების დღიდანვე დავიწყე.

HR hub: რას ნიშნავს მუშაობდე 10 წელი ამ კომპანიაში?

ზოგადად ევროპაბეთში მუშაობა ნიშნავს უწყვეტ განვითარებას, გამოწვევებს, სასარგებლო გაკვეთილებს და ძალიან საინტერესო და პოზიტიურ თავგადასავალს.

მეც, როგორც ადამიანების უმრავლესობა, ვფიქრობდი, რომ 10 წელი ერთ კომპანიაში დარჩენა ნიშნავს პენსიაზე ყოფნას, განვითარებაზე უარის თქმას და აუცილებელია 2 წელიწადში იცვალო სამსახური, რათა პროფესიულად გაიზარდო. აქ მუშაობამ მაჩვენა, რომ ეს ძალიან მცდარი წარმოდგენაა და დამოკიდებულია ორგანიზაციაზე სადაც მუშაობ. ვთვლი, რომ ამ 10 წლის მანძილზე 5 სხვა კომპანიაში დასაქმება ისე ვერ გამზრდიდა, როგორც 10 წელი აქ მუშაობამ გამზარდა, როგორც პროფესიულად, ისე პიროვნულად.

ხანგრძლივად ერთ კომპანიაში მუშაობას თავისი გამოწვევები და ბენეფიტები აქვს. გამოწვევებიდან გამოვყოფ იმ მთავარ დილემას, რომ თუ თავად არ იზრდები უფრო სწრაფად, ვიდრე კომპანია იზრდება, შეიძლება დამსაქმებლისთვის გახდე უინტერესო და ვეღარ შესთავაზო ვერაფერი ახალი. განსაკუთრებით, როცა ლიდერულ პოზიციაზე მუშაობ. უპირატესობას რაც შეეხება, ზუსტად იმის გამო, რომ ბევრი წელი მუშაობ ერთ ორგანიზაციაში, იცი ისტორია და გაქვს გამოცდილება, წარსულიდან მიღებულ გაკვეთილებს საუკეთესო კუთხით იყენებ. ყველამ ვიცით, რომ ერთ ადგილას მიღებულ გამოცდილებას პირდაპირ ვერ გადააკოპირებ სხვაგან და ამ გამოცდილებისგან მხოლოდ ნაწილი შეიძლება გამოგადგეს, რათა მოახდინო ცვლილება. ერთი ორგანიზაციის შიგნით მიღებული გამოცდილებები კი ყოველთვის გამოსადეგია და გეხმარება ცვლილებების მართვაში, რომელთა გარეშეც განვითარება წარმოუდგენელია.

HR hub: მოგვიყევით, თქვენს მიერ განხორციელებულ ყველაზე გამორჩეულ პროექტებზე ევროპაბეთში

გამიჭირდება უშუალოდ ჩემი განხორციელებული დავარქვა იმ წარმატებულ ნაბიჯებს, რომელიც ევროპაბეთმა ამ ათი წლის მანძილზე მოიპოვა. არა თავმდაბლობის გამო, არამედ, რეალურად ერთი ადამიანის მიერ ვერასოდეს ვერაფერი ვერ მიიღწევა და ყოველთვის გუნდი და ერთობლივად მუშაობაა საჭირო. ამიტომ უფრო სწორი იქნება ასე ვაფორმულირო, ამ ათი წლის განმავლობაში, ევროპაბეთის HR გუნდმა, კომპანიის მმართველ გუნდთან და უკლებლივ ყველა დასაქმებულთან ერთად შეძლო:

  • ევროპაბეთი გამხდარიყო ერთ-ერთი გამორჩეული და მიმზიდველი დამსაქმებელი ლოკალურ ბაზარზე, რომლის შედეგადაც წელს ვართ Top Employer-ის სტატუსის მფლობელი, მსოფლიო ტექ ინდუსტრიის ჭრილში;
  • შეცვალა სტერეოტიპული წარმოდგენა ინდუსტრიაზე და აჩვენა იგი სხვა კუთხით დასაქმების მაძიებლებლებს;
  • შეცვალა კომპანიების წარმოდგენა დამსაქმებლის ბრენდირებაზე და განავითარა ეს მიმართულება მეტად ტალანტების და პიროვნებების ჭრილში ვიდრე ბიზნესისა და ორგანიზაციის;
  • აქცია ცვლილება განვითარების ხელსაწყოდ და იქცა მაგალითად იმის, რომ ზრდა და განვითარება შესაძლებელია ყველანაირ გარემოებაში.
  • პირადად ჩემი მიღწევა საკუთარი თავის განვითარება, პიროვნული და პროფესიული ზრდაა, რადგან ესეც შეგვიძლია ერთ-ერთ მნიშვნელოვან პროექტად დავასახელოთ.

HR hub: უნარები, რომლებიც ძალიან დაგეხმარათ HR სფეროში წარმატების მისაღწევად

მოქნილობა და დაუსრულებელი სურვილი განვითარების, ჩემი აზრით არის ყველა პროფესიაში წარმატების ყველაზე მთავარი გასაღები. სიხისტე და ცვლილებების მიუღებლობა, ჩემი აზრით ძალიან დაკავშირებულია შიშებთან, პირველ რიგში მარცხის შიშთან. ამიტო, თუ ხარ მოქნილი, აუცილებლად ხარ გაბედულიც. ბოლო ათწლეულებში, სამყაროს რითმმა და განვითარებულმა მოვლენებმა გვაჩვენა, რომ სტატიკური მდგომარეობა არ არსებობს, გადაწყვეტილებები მოქმედებს მხოლოდ მოკლე ვადიანად და ცვლილება აუცილებლად დადგება იმის მიუხედავად გვინდა ეს თუ არა და ვართ ამისთვის მზად თუ არა. ამიტომ, ვემუშავოთ საკუთარ თავს ცვლილებების მიმღებლობაზე და ცვლილებებში ზრდის პოტენციალის დანახვაზე არის ის, რითაც უნდა დავიწყოთ.

სპეციფიურად ტალანტებთან დაკავშირებული საკითხების მართვის სფეროში მომუშავე სპეციალისტებისთვის, ვფიქრობ გახსნილობა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი უნარი, რომლის გარეშეც ეფექტური კომუნიკაცია უბრალოდ არ არსებობს.

და ბოლოს, ლიდერისთვის ვიტყოდი საკუთარი ეგოს მართვის უნარს, მუდმივ თვითდაკვირვებას და ანალიზს, რომელიც გეხმარება იმაში, რომ ლიდერობა ემსახუროს მიზანს და არა მიზანი ლიდერობას.

HR hub: რა გეგმები გაქვთ სამომავლოდ?

სწავლა და მეტი განვითარება, რაც მეტად იზრდება და ვითარდება კომპანია, ადგილობრივი ბაზარი, ჩემი გუნდი, ჩემი კოლეგები ლოკალური თუ გლობალური, მით მეტია გამოწვევა ჩემთვის, ვიყო პროფესიულ “ფორმაში” და არ ვწყვეტდე განვითარებას. უახლოესი 2 წლის მიზნად მაქვს CIPD საკვალიფიკაციო გამოცდის ჩაბარება და მერე ვინ იცის, დრო და მომავალი გვაჩვენებს.

უშუალოდ კომპანიის და გუნდის ნაწილში, ცხადია წელსაც და ყოველვის, მთავარ მიზნად რჩება შევინარჩუნოთ და კიდევ მეტად გავაძლიეროთ კორპორატიული კულტურა, გავხდეთ კიდევ მეტად ეფექტურები, რადგან ყოველთვის არსებობს სივრცე  „from good to great and from great to excellent!”

“მოხარული ვართ, რომ HR აკადემია უკვე საქართველოსა და აზერბაიჯანშიც ჩავუშვით” – მარიამ ბერიძე

დეველორი საერთაშორისო კომპანია, რომაც საქართველოში ახალი პროექტი – HR აკადემია ჩაუშვა.

ჩვენ დეველორ საქართველოს მმართველ დირექტორსა და ტრენერს, მარიამ ბერიძეს ვესაუბრეთ. მთავარი საინფორმაციო-ანალიტიკური ონლაინ HR ჟურნალი HRhub.ge  წარმოგიდგენთ მასთან ინტერვიუს დეველორის მიმდინარე პროექტებისა და სამომავლო გეგმების შესახებ.

HR hub: მოგვიყევით დეველორის შესახებ

დეველორი, ეს არის საერთაშორისო კომპანია სადაც უკვე 30 წელია სხვადასხვა ქვეყნიდან ადამიანები ერთმანეთს ვუზიარებთ და ვაცნოთ ჩვენს კულტურას, ისტორიას, გამოწვევებს და  გამოცდილებებს, სწორედ ეს აქცევს დეველორის პროგრამებს უნიკალურს.

ჩვენს სასაწვალო პროცესი კი მაქსიამლურად ორიენტირებულია ბიზნეს შედეგებზე. სანამ კონკრეტულ პროექტს თუ პროგრამას შევთავაზებთ კომპანიას, ხდება გამოწვევის იდენტიფიცირება  როგორც  და მხოლოდ ამის შემდეგ ვიწყებთ უშუალოდ პროგრამის ადაპტირებაზე მუშაობას.

დეველორის პროდუქტი ეს არის სართაოშორისო გამოცდილების და ლოკალური ცოდნის ნაზავი, რაც გვაძლევს საშუალებას გავაზიაროთ დასავლური გამოცდილება. ეს ყველაფერი კი მოვარგოთ ჩვენს რეალობას.

ჩვენი  ძირითადი მიმართულებაა:

  • ლიდერშიფი,
  • მენეჯმენტი,
  • “Game-based” პროგრამები და
  • კორპორატიული გაყიდვები.

ჩვენი მთავარი ოფისი უნგრეთში მდებარეობს, წარმოდგენილი ვართ 18 ქვეყანაში გვაქვს. ჩვენი საერთაშორისო ტრენერები ხშირად ჩამოდიან საქართველოში და სხვადასხვა კორპორატიული პროგრამაში იღებენ მონაწილეობას.

Develor Internatioanl ძალიან დიდ მხარდაჭერას უცხადებს საქართველოს და მინდა ეს პლათფორმაც გამოვიყენო და მადლობა გადავუხადო როგორც მათ, ასევე დეველორ საქართველოს გუნდს, თავდაუზოგავი მუშაობისთვის, გუნდურობისთვის და პროფესიონალიზმისთვის.

მარიამ ბერიძე

HR hub: ცოტა ხნის წინ ჩაუშვით HR აკადემია, კონკრეტულად რა შეთავაზება გაქვთ HR მენეჯერებისთვის და რით  გამოირჩევა აკადემიის კურსები?

HR აკადემია საერთაშორისო პროექტია, რომელიც უკვე არა ერთ ქვეყანაში ჩატარდა. ახლა უკვე, აკადემია საქართველოში და აზერბაიჯანში ჩაეშვა.

პროგრამა საინტერესოა როგორც HR ასევე L&D მენეჯერებისათვის და ყველა დაინტერესებული პირისთვის, ვისაც პროფილის ცვლილება უნდა და აინტერესებს HR სფერო.

როგორც ზემოთ აღვნიშნე, ჩვენი ყველა პროგრამა გამოირჩევა იმით, რომ ვითვალისწინებთ საერთაშორისო ტენდეციებს, გამოცდილებას თუმცა ამ ყველაფერს ლოკალურ ცოდნას ვუკავშირებთ, რომთეორიული თუ პრაქტიკული ნაწილი საქართველოს რეალობასთან, ყოველდღიურ გამოწვევებთან იყოს მიახლოებული .

ასევე, აუცილებლად უნდა ვახსენო დეველორის და მოწვეული ტრენერები, დეველორში მათ “მეორე თაობის” ტრენერებს ვეძახით, რაც ნიშნავს იმას, რომ თითოეულ მათგანს მრავალწიანი გამოცდილება აქვს და ვფიქრობთ, რომ მათი რელური ქეისების განხილვა მონაწილეებისთვის სასარგებლო იქნება.

HR hub: მარიამ, როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?

ზოგადად, ჩვენი მიზანია საქართველოში კორპორატიული სწავლების შესახებ ავამაღლოთ ცნობიერება.

დეველორის თანადამფუძნებელი და საერტაშორისო ტრენერი Imre Szűcs ოქტომბრის თვეში ღია ფორმატში სწორედ ამ თემაზე ჩაატარებს საქართველოში მასტერკლასს. ნოემბერში კი ჩვენი გლობალ CEO ეწვევა საქართველოს და შემოგთავაზებს ვოქრშოპს თემაზე: Global Megatrends and their impact on Leadership.

ვცდილობთ რაც შეიძლება ბევრმა კომპანიამ დაინახოს კორპორატიული სწავლების მნიშვნელოვნება და გაიაზროს ის პროცესი რომელიც აუცილებელია შედეგების მისაღწერვად.

ამ ყველაფერთან დაკაშირებით ძალიან მალე გაგიზიარებთ ინფორმაციას და დაინტერესებული პირები შეძლებენ რეგისტრაციას.

კარიერის საახალწლო ფესტივალი: SOFTSWISS-მა გამოაცხადა ტოპ-7 ცხელ-ცხელი ვაკანსია

კარიერის საახალწლო ფესტივალში მონაწილეობა მიიღო პროდუქტებისა და ტექნოლოგიების მიმწოდებელმა კომპანიების ჯგუფმა SOFTSWISS-მა – პროგრამული უზრუნველყოფის მსოფლიოს წამყვანმა დეველოპერმა. Continue reading “კარიერის საახალწლო ფესტივალი: SOFTSWISS-მა გამოაცხადა ტოპ-7 ცხელ-ცხელი ვაკანსია”

“მხარს ვუჭერთ ბიზნესს ადამიანური კაპიტალის მოზიდვისა და ინსტიტუციური გაძლიერების კუთხით.” – მარიამ იობიძე

HR hub-ის ორგანიზებით 7 ივლისს, შატო მუხრანში, წლის მთავარი HR მოვლენა HR ბიზნეს სამიტი 2022 გაიმართება. რა დაგხვდებათ სამიტზე? გამორჩეული სპიკერები ინსპირაციული ქეისებით, მასტერკლასები, ვორქშოპები, ნეთვორქინგი “HR კაფეში” და ბევრი სიურპრიზი.

წელს ღონისძიებაზე მონაწილეობას იღებს ESCape. ჩვენ მარიამ იობიძეს ვესაუბრეთ და გთავაზობთ მასთან ინტერვიუს.

HR hub: ESCape HR ბიზნეს სამიტი 2022 – ის მხარდამჭერია, რატომ გადაწყვიტეთ წლის მთავარი HR ღონისძიების მხარდაჭერა?

პირველ რიგში, უნდა აღვნიშნო რომ ჩვენთვის სასიხარულოა ასეთი საინტერესო და თავისი შინაარსით მრავალფეროვანი ღონისძიების მხარდაჭერა. გვჯერა რომ ეს ჩვენთვის სასიამოვნოსთან ერთად სასარგებლო გამოცდილება იქნება. ჩვენი მოტივაცია, ვყოფილიყავით სამიტის მხარდამჭერები განაპირობა რამდენიმე ფაქტორმა. მათ შორის, უმთავრესი იყო სამიტის და მისი ორგანიზატორის – HR hub – ის წარმატებული და საქმიანი იმიჯი ქართულ ბიზნეს-სივრცეში. სამიტი აერთიანებს  ქართულ ბაზარზე ოპერირებად აქტიურ ბიზნესებსა და დამსაქმებლებს. შესაბამისად,  ეს პლატფორმა, პროექტისთვის  კარგი შესაძლებლობაა გაავრცელოს ინფორმაცია სამიზნე აუდიტორიაში იმ სერვისების შესახებ, რომელსაც სთავაზობს პოტენციურ დამსაქმებლებსა და ბიზნეს-პარტნიორებს.

HR hub: მოგვიყევით პროექტის შესახებ

„ESCape – დასაქმება, ხელშეწყობა, კონსულტირება შრომის ბაზრის საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად“ არის ევროკავშირის ერთ-ერთი მსხვილი პროგრამის – “უნარები დასაქმებისთვის” ქოლგის ქვეშ დაფინანსებული პროექტი, რომელიც ხორციელდება კონსორციუმის მიერ. კონსორციუმში წამყვანი ორგანიზაცია არის ფრიდრიხ ებერტის ფონდი და მთავარი პარტნიორია დასაქმების ხელშეწყობის სახელმწიფო სააგენტო. პროექტის მთავარი მიზანია დასაქმებისა და შრომისუნარიანობის ხელშეწყობა საქართველოში. აღნიშული მიზნის მისაღწევად, პროექტი ითვალისწინებს, ქვეყანაში არსებული დასაქმების ხელშეწყობის სერვისების ხარისხის გაუმჯობესებასა და შესაბამისი სტრუქტურების ინსტიტუციური შესაძლებლობების განვითარებას, საერთაშორისო გამოცდილებისა და საუკეთესო პრაქტიკის გაზიარების გზით. პროექტის ფარგლებში დავნერგეთ ინდივიდზე ორიენტირებული კონსულტირება-ქოუჩინგის და მენტორობის სრულიად ახალი მოდელი, რომელიც ხელს უწყობს სამუშაოს მაძიებლების შესაბამისი კომპეტენციების,  უნარ-ჩვევების განვითარებას და მათთვის რეალური დასაქმების პერსპექტივების  გაჩენას. პროექტი სთავაზობს ბიზნესს მხარდაჭერას და დახმარებას გაუმკლავდეს ქართულ შრომის ბაზარზე არსებულ გამოწვევებს, როგორიც არის, მაგალითად, შეუსაბამობა დამსაქმებლის საჭიროებებსა და სამუშაოს მაძიებლის შესაძლებლობებს და კომპეტენციებს შორის ან სამუშაო ძალის ხშირი გადინება.

ამ მიზნის მისაღწევად პროექტის მთავარ ინსტრუმენტს „დასაქმების ხელშეწყობის ცენტრები“ წარმოადგენს. დასაქმების ხელშეწყობის სამი ცენტრი ფუნქციონირებს თბილისსა და ქუთაისში. ცენტრებში, მაღალკვალიფიციური კონსულტანტები ახდენენ  შრომის ბაზარზე არსებული დასაქმების შესაძლებლობების ანალიზს, ბიზნესის საჭიროებების კვლევას და დამსაქმებლისა და სამუშაოს მაძიებლის ინტერესების თანხვედრას.

ამასთან, პროექტი აქტიურად თანამშრომლობს ბიზნესთან ინკლუზიური ბიზნეს-გარემოს გასავითარებლად, რომ ის გახდეს მეტად მოქნილი, ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებული და შესთავაზოს თანაბარი პირობები და გარემო სამუშაოს მაძიებელს. ამ მიზნით, ჩვენი პარტნიორი ორგანიზაციების წარმომადგენლებს ვთავაზობთ გადამზადებას ინკლუზიურობის გაძლიერების მიმართულებით.

HR hub: როგორ იქნებით წარმოდგენილი სამიტზე და ბიზნეს სექტორთან სამომავლო თანამშრომლობისთვის რა შეთავაზება გექნებათ ღონისძიების მონაწილეებისთვის?

ჩვენი სამიტში მონაწილეობით გვსურს გავაკეთოთ განახცადი, რომ ვართ ღია ბიზნეს-სექტორთან ინტენსიური და მჭიდრო თანამშრომლობისთვის, მზად ვართ გავუწიოთ მათ მხარდაჭერა და შევთავაზოთ მაქსიმალურად მათ ინტერესებზე და შესაძლებლობებზე მორგებული სერვისები შესაბამისი ადამიანური რესურსის მოზიდვის და ინსტიტუციური გაძლიერების კუთხით. ჩვენი სერვისი მოიაზრებს დამსაქმებლის მოლოდინების, მოთხოვნებისა და შესაძლებლობების დეტალურ შესწავლას და ანალიზს. ამის გათვალისწინებით,  ვთავაზობთ მას ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებულ მომსახურებას.

აქვე, მნიშვნელოვანია აღვნიშნო რომ სერვისი სრულად არაკომერციულია!

სამიტის მონაწილე ბიზნესის წარმომადგენლები უფრო დეტალურად გაეცნობიან პროექტს და მის სერვისებს, პირადად შეხვდებიან პროექტის კონსულტანტებს და განიხილავენ უშუალოდ მათთვის საჭირო და სასარგებლო სერვისების მიღების შესაძლებლობას.

HR hub: როგორია პროექტის სამომავლო გეგმები?

გვსურს, რაც შეიძლება მეტი ჩვენი მოქალაქე დავასაქმოთ და ბიზნესთან პარტნიორობით, შევქმნათ კერძო-საჯარო თანამშრომლობის ისეთი ეფექტური და წარმატებული მოდელი, რომელიც პროექტის დასრულების შემდეგაც განაგრძობს არსებობას.

აღნიშნულის გარდა, გვსურს, უზრუნველვყოთ პროექტის შედეგების მდგრადობა დასაქმების ან მომიჯნავე სფეროში მომუშავე ადგილობრივი არასამთავრობო ორგანიზაციების გაძლიერებით. ამისთვის, მათ გავუზიარებთ ჩვენ მიერ დაგროვილ ცოდნასა და გამოცდილებას.

დარწმუნებული ვარ რომ ამ სამიტში მონაწილეობა დასახული გეგმის შესრულებისკენ წინ გადადგმული მნიშვნელოვანი ნაბიჯია.

 

“ენთები” HR ბიზნეს სამიტი 2022 – ის HR Expo – ში იღებენ მონაწილეობას

HR hub-ის ორგანიზებით 7 ივლისს, შატო მუხრანში, წლის მთავარი HR მოვლენა HR ბიზნეს სამიტი 2022 გაიმართება. რა დაგხვდებათ სამიტზე? გამორჩეული სპიკერები ინსპირაციული ქეისებით, მასტერკლასები, ვორქშოპები, ნეთვორქინგი “HR კაფეში” და ბევრი სიურპრიზი.

ასევე, მოეწყობა HR EXPO – HR მენეჯერებისთვის საინტერესო პროდუქტების/სერვისების გამფენა, სადაც ენთები სასიამოვნო და საინტერესო გარემოს დაგახვედრებენ.

დეტალებზე ნინო დავითაშვილს – ენთების თანამშრომელთა და მომხმარებელთა გამოცდილების მიმართულების ხელმძღვანელს ვესაუბრეთ.

HR hub: ენთები HR ბიზნეს სამიტი 2022 – ის HR Expo – ში იღებთ მონაწილეობას, პირველ რიგში თქვენი კომპანიისა და სერვისების შესახებ რომ მოგვიყვეთ …

ენთები ბუღალტრული, საგადასახადო და ფინანსური სერვისების მიმწოდებელი კომპანიაა, 60-ზე მეტი თანამშრომლითა და 350-ზე მეტი პარტნიორი (მომხმარებელი) კომპანიით. კომპანია დაფუძნდა 2015 წლის ბოლოს და ამ დროიდან კომპანიის მთავარი მიზანია გახადოს პრემიუმ ხარისხის ბუღალტერია ხელმისაწვდომი, მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის. ვემსახურებით ისეთ ცნობილ ქართულ ბრენდებს, როგორებიცაა: „8000 მოსავალი“, „მადამ კოკო“, „საქართველოს რაგბის კავშირი“, „ჩიკორი“, „ქარდილი“, “Wyndham“-ი, „გიფერი“ და მრავალი სხვა.

HR hub: რატომ გადაწყვიტეთ წლის მთავარი HR ღონისძიებაში მონაწილეობა?

მომსახურების სფეროში მოღვაწე ნებისმიერი კომპანიისთვის კრიტიკულად მნიშვნელოვანია თანამშრომლების როლი. სწორედ თანამშრომელი ქმნის სერვისს და განსაზღვრავს მიწოდებული მომსახურების ხარისხს.  ამიტომ, ჩვენი მიზანია რომ მოვიძიოთ, პროფესიულად განვავითაროთ და  შევინარჩუნოთ მოტივირებული თანამშრომლები, რომლებიც თავის მხრივ უზრუნველყოფენ კლიენტი კომპანიების კმაყოფილების მაღალ ხარისხს. ამავე მიზნიდან გამომდინარე,  2022 წელს, კომპანიამ გააძლიერა HR დეპარტამენტი.

HR სამიტზე მონაწილეობაც სწორედ ამ მიზანთანაა თანხვედრაში, რომ კიდევ უფრო მეტად აქტიური ვიყოთ ამ მიმართულებით, რათა გავხდეთ კიდევ უფრო მიმზიდველი დამსაქმებელი ქართულ ბაზარზე და დავასაქმოთ განვითარებაზე ორიენტირებული მოტივირებული ადამიანები. ამისათვის, მნიშვნელოვანია, რომ ჩვენი თავი გავაცნოთ ღონისძიებაზე წარმოდგენილ სტუმრებსაც.

ამავდროულად ჩვენი მიზანია, სწრაფად მზარდ კომპანიაში შევინარჩუნოთ და კიდევ უფრო გავაძლიეროთ არსებული ნდობა, გუნდური სულისკვეთება, ვიზრუნოთ თანამშრომელთა განვითარებასა თუ ბრენდის რეპუტაციაზე. ამ კუთხითაც, ეს ღონისძიება ჩვენი გუნდისთვის უკეთესი გარემოს შექმნაზე ორიენტირებული ახალი იდეების, სიახლეების გაცნობისა და საინტერესო პარტნიორების მოძიების წყაროა.

ჩვენ გვექნება ჩვენი სტენდი, სადაც დაინტერესებულ პირებს მივაწვდით ინფორმაციას ჩვენი კომპანიის შესახებ და თავისუფალ დროს გვექნება სახალისო ტურნირი, სადაც მონაწილეებისთვის შესაძლებელი იქნება საჩუქრების მოგება.

HR hub:როგორ იქნებით წარმოდგენილი სამიტზე და რა შეთავაზება გექნებათ ღონისძიების მონაწილეებისთვის?

ორი სპეციალური შეთავაზება მოვამზადეთ ღონისძიების მონაწილეებისთვის.

კერძოდ კი:

  1. კომპანიების დამფუძნებლებისთვისა და დირექტორებისთვის, რომლებიც ამჟამად არ არიან ჩვენი მომხმარებლები, მაგრამ ეძებენ ბუღალტრული, საგადასახადო და სხვა ფინანსური სერვისების პროვაიდერს საკუთარი ბიზნესისთვის, ვთავაზობთ ჩვენს მომსახურებებზე 15%-იან ფასდაკლებას. ივლისის ბოლომდე, პრომო კოდით: “HR Business Summit 2022_Ants”, რომელსაც დაკონტაქტებისას მიაწვდით ჩვენს წარმომადგენელს, ავტომატურად მიიღებთ ყველა ჩვენ სერვისზე 15%-იან ფასდაკლებას, ჩვენს ელექტრონულ გვერდზე (ants.ge) მითითებულ ფასებთან შედარებით.
  2. ამავდროულად, გვინდა ხალისიანი განწყობა შევუქმნათ სამიტის სტუმრებს და მარტივი, დართსის თამაშის პრინციპით, მოვუყვეთ ჩვენს კომპანიაზე. ერთგვარი სპორტულ- ინტელექტუალური მარათონი იქნება, სადაც სტუმრებს ექნებათ შესაძლებლობა მონაწილეობა მიიღონ დართსის ტურნირში, უპასუხონ სახალისო შეკითხვებს და მოიგონ სიმბოლური და დასამახსოვრებელი საჩუქრები ჩვენი კომპანიისგან. ტურნირში გამარჯვებულს კი ჩვენგან საჩუქრად გადაეცემა, ბორჯომში, მაღალი კლასის სასტუმროში, პარტნიორთან ერთად 2 დღიანი ვიზიტი.

იმედს ვიქონიებთ, რომ საინტერესო და სახალისო თავგადასავალი იქნება ყველასთვის, ჩვენს სივრცეში სტუმრობა.

HR ბიზნეს სამიტზე დასასწრები ბილეთების შესაძენად გადადით ბმულზე: ბილეთები 

მთავრობა 200 000 “საზოგადოებრივ სამუშაო ადგილს” შექმნის

მთავრობა “საზოგადოებრივ სამუშაო ადგილებს” შექმნის, ამის შესახებ, მთავრობის სხდომაზე პრემიერმა განაცხადა.

“ჩვენი მთავარი ამოცანაა სიღარიბის დაძლევა და სამუშაო ადგილების შექმნა. უნდა შევცვალოთ სოციალური პოლიტიკა. გზა სიღარიბის შემცირებისკენ სამუშაო ადგილების შექნაზე გადის. წელს უნდა დავიწყოთ აქტიური დასაქმების პოლიტიკა.

600 000 სოციალურად დაუცველი მოქალაქიდან  200 000-მდე შრომისუნარიანია. 200 000 შრომისუნარიანი მოქალაქე არ არის ჩართული ეკონომიკაში, არიან დემოტივირებული დასაქმდნენ ლეგალურად. შრომისუნარიან ადამიანებს სჭირდებათ არა შემწეობა, არამედ დასაქმება, ამოქმედება, საკუთრი თავის რეალიზება. თითოეული ოჯახის კეთილდღეობისთვის, ქვეყნის განვითრებისთვის, აუცილებელია, რომ შრომისუნარიანი მოქალაქეები, ყველას, ვისაც შეუძლია ჩაერთოს ეკონომიკურ პროცესში. ამიტომ ამ მიზნით, ჩვენ ამ პროცესს დავიწყებთ 1 მარტიდან და ვიწყებთ სოციალური შემწეობის მიმღებ შრომისუნარიან პირებზე ორიენტირებულ დასაქმების აქტიურ პოლიტიკას, საზოგადოებრივ სამუშაოზე დასაქმების მაშტაბურ პროგრამას.

საზოგადოებრივი სამუშაოები სპეციალურად სამიზნე ჯგუფესბისთვის შეიქმნება და გულისხმობს ისეთ სამუშაოს, რომლის შესრულებაც ნებისმიერი კვალიფიკაციის მქონე პირს შეუძლია. ეს ხელს შეუწყობს ჩვენი მოქლაქეების მოტივაციის ამაღლებას, წაახალისებს მათ შრომის ბაზარზე გასააქტიურებლად და პროგრამა საუკეთესო დასავლური პრაქტიკის შესწავლის შედეგად შევიმუშავეთ.

აქ ჩვენ მივიღებთ ორმაგ შედეგს. ერთის მხრივ, გაიზრდება სოციალური შემწეობის მიმღებ უმუშევართა შემოსავლები და ამავდროულად, ახალი ინფრასტრუქტურის შექმნის ან არსებულის გასაუმჯობესებლად, შექმნის მნიშვნელოვან საზოგადოებრივ სიკეთეს.

ამ პროგრამით ისარგებლებენ 18 წლიდან საპენსიო ასაკამდე სოციალური შემწეობის მიმღები შრომისუნარიანი პირები. ჩვენი პროგნოზით, სულ დასაქმდება 200 000-ზე მეტი ადამიანი.

პირველ ეტაპზე, მუნიციპალიტეტები და სოფლის მეურნეობისა და გარემოს დაცვის სამინისტრო, სხვა სამინისტროები, ყველანი მოახდენენ 50 000-მდე ვაკანსიის მობილიზებას.

ჩვენ შეილება წელს 100 000-ზეც კი გავიდეთ. ლიმიტი არ გვაქვს. 50 000-ით დავიწყებთ და ვნახოთ პროცესი როგორ გავითარდება, ამის მიხედვით, გადავაწყობთ სისტემას.

პროგრამას განახორციელებს დასაქმების ხელშეწყობის სახელმწიფო სააგენტო. მოსარგებლეს ექნება შესაძლებლობა აირჩიოს ან საზოგადოებრივი სამუშაო ან შრომის ბაზარზე არსებული უნარჩვევების, გამოცდილების, პროფესიული განვითარების შესაბამისი ვაკანსია. ან თუ მოსარგებლე დასაქმებულია არაფორმალურ სექტორში დასაქმების ფორმალილზება რომ მოახდინოს ანუ ლეგალიზება ან მომზადება მომზადება-გადამზადების ქვე პროგრამებში ჩერთოს.

საზოგადოებრივი სამუშაო არ განაპირობებს სოციალური დახმარების შეწყვეტას. მოსარგებლის ოჯახს 4 წლის განმავლობაში შეუნარჩუნდება საარსებო შემწეობა. ამ პროგრამაში ჩართულ მოქალაქეებს მიეცემა დამატებით 300 ლარი. ერთის მხრივ მიიღებენ სოციალურ დახმარებას, რაც შეიძლება იყოს  400, 500, 700, 800 ლარიც და ზემოდან კიდევ დამატებით სახელმწიფოსგან 300 ლარი ექნება. მოქალაქეს შემწეობა გაუგრძელდება მაშინაც თუ არ დათანხმდება არცერთ შემოთავაზებას. მაგრამ 1 წლის შემდეგ ოჯახის სოციალურ-ეკონმიკური მდგომარეობა ხელახლა გადამოწმდება.

საზოგადოებრივი სამუშაოს მასშტაბური პროგრამა იქცევა სიღარიბის დაძლევის გზაზე უნიშვნელოვანეს ნაბიჯად. 200000-ზე მეტ მოქალაქეს მივცემთ უკეთეს შემოსავალს, ღირსეული შრომის პირობებსა და თვითრეალიზაციის საშუალებას და მეორე მხრივ, უნდა ვაქციოთ კონკურენტულ, მოტივირებულ მოქალაქეებად, რომლებიც სრულფასოვნად ჩერთებიან ჩვენი ქვეყნის აღმშენებლობის პროცესში.” – ირაკლი ღარიბაშვილი.

 

“თანამშრომლები, ისე როგორც არასდროს, საჭიროებენ HR მენეჯერის ყურადღებას, რჩევებს და ინფორმაციის მიღებას” – ნინო ბურჯალიანი

პანდემიის გამო სასტუმრო სექტორი უდიდესი გამოწვევების წინაშე აღმოჩნდა. HR hub ესაუბრა Accor ჯგუფის” სასტუმროების (Mercure Tbilisi Old Town და ibis styles Tbilisi Center) ტალანტებისა და ორგანიზაციული კულტურის მენეჯერს, ნინო ბურჯალიანს, რომელმაც მოგვიყვა გამოწვევების დაძლევის მათეულ სტრატეგიასა და სამომავლო გეგმებზე.

HR hub: ნინო როგორც ვიცით, პანდემიის განმავლობაში შეინარჩუნეთ თანამშრომლები, როგორ მოახერხეთ ეს?

მოგესალმებით, პირველ რიგში მინდა გაგაცნოთ ჩვენი სასტუმროები #MercureTbilisiOldTown და #ibisStylesTbilisiCenter. ჩვენ ვართ ACCOR ჯუფის წევრი სასტუმროები. ACCOR-ი გახლავთ ფრანგული ჯგუფი, რომელსაც 55 წლის ოპერირების ისტორია აქვს და აერთიანებს 5000- მდე სასტუმროს მთელს მსოფლიოში.

სტუმარ-მასპინძლობის სფეროში უკვე 5 წელია ვმუშაობ და მინდა აღვნიშნო, რომ ეს სფერო ასეთი სირთულის წინაშე ჯერ არ ყოფილა. მაგრამ აქვე სიამაყით ხაზს გავუსვამ, რომ ჩვენმა კომპანიამ და მმართველმა გუნდმა გააკეთა მაქსიმუმი თანამშრომლების შენარჩნუნებისთვის, რაც სამწუხაროდ ბევრმა კომპანიამ ვერ/არ გშეძლო.

ჩვენი სასტუმროები არ დაკეტილა არც ერთი დღით და მმართველი გუნდის სწორი გადაწყვეტილებების წყალობით მოწინავე ადგილს ვინარჩუნებთ სტუმარ-მასპინძლობის სექტორში.

HR hub: კონკრეტულად, რა ცვლილებები განხორციელდა კომპანიაში და როგორ გაართვით თავი კრიზისულ პერიოდს?

ჩვენი გაყიდვების გუნდის დამსახურებით, მიჩვეულები ვიყავით სეზონზე და არამარტო 100%-იან დატვირთვას. ახლა კი მოგვიხდა გარკვეულწილად სტრატეგიის შეცვლა და აქცენტირება გავაკეთეთ კვებისა და სასმელების მიმართულებაზე. განვაახლეთ რესტორანი Mercure-ში და გავხსენით ASADO Steakhouse, რომელიც მალევე საკმაოდ პოპულარული გახდა. ასევე განახლებული კონცეფციით კარი კვლავ გააღო ibis Styles-ის  ტერასამ – Rum Roof Kitchen & Bar.

HR hub: გაკვეთილი, რაც პანდემიამ თქვენ, როგორც HR მენეჯერს გასწავლათ …

გარკვეულწილად Covid19 -მა გამომაფხიზლა და ბევრი რამ სხვა კუთხიდან დამანახა. HR მნიშვნელობა სწორედ ახლა უფრო მეტად გამოიკვეთა. თანამშრომლები, ისე როგორც არასდროს, საჭიროებენ HR ის ყურადღებას, რჩევებს და ინფორმაციის მიღებას. პანდემიამ მასწავლა საკუთარი ემოციების უკეთ მართვა, რადგან მე ვიყავი კრიტიკულ მომენტში მაგალითი და პანიკის უფლება არ მქონდა.

მე და ჩემი თანაგუნდელი, ანა პაპიაშვილი, მაქსიმალურად ჩავერთეთ Covid19-ის პრევენციის ღონისძიებების გატარებაში პირველივე დღიდან. ფაქტობრივად ვიყავით წინა ფლანგზე და ყველანაირად ვცდილობდით ჩვენი თანამშრომლების მხარდაჭერას და მოტივირებას.

ვთვლი, რომ ადამიანის სიცოცხლეზე და ჯანმრთელობაზე ძვირფასი არაფერია. ცხოვრება ბუმერანგია, როდესაც ზრუნავ და გასცემ სითბოს ადამიანებისთვის, იგივე გიბრუნდება.

HR hub: რა გეგმები გაქვთ სამომავლოდ?

ჩემი აზრით, თუ ერთხელ შეაბიჯე ფეხი სტუმარ-მასპინძლობის სამყაროში და შეიყვარე იგი, არასდროს დატოვებ ამ სფეროს, შესაბამისად მეც აქ ვრჩები.

სამომავლოდ კი ვგეგმავთ მესამე, 5 ვარსკვლავიანი სასტუმროს, Swissôtel-ის  გახსნას, რომლის თაობაზეც მოგვიანებით მოგახსენებთ.