ბოლო დროს კომპანიები, ადამიანური კაპიტალის მოსაზიდად, ტრადიციული ხერხების (დასაქმების პორტალები) ნაცვლად, აქტიურად იყენებენ სოციალურ ქსელებს. რამდენიმე წლის წინ, ვერავინ წარმოიდგენდა სოციალური ქსელების მეშვეობით, თუ შეძლებდა სამსახურის პოვნას.
სოც. ქსელებში მრავალფეროვანია კომპანიების მოქმედება. ზოგი კომპანია ცდილობს ყურადღება ვაკანსიის განსხვავებული ტექსტით მიიზიდოს, ზოგიც ვიდეოებს აქვეყნებს, ზოგსაც საკუთარი კარიერული გვერდი აქვს შექმნილი. ქვემოთ გთავაზობთ ქართული კომპანიების რამდენიმე მაგალითს, თუ როგორ ცდილობენ მოიძიონ სასურველი კანდიდატები და მიიქციონ მათი ყურადღება.
მაგალითი N 1. კომპანია გორგია
მაგალითი N 2. კომპანია მარშალი
მაგალითი N 3. კომპანია WeTravel.ge
მაგალითი N 4. კომპანია ნიკორას კარიერული გვერდი
მაგალითი N 5. კომპანია პალიტრა მედია ჰოლდინგი
შემდეგ სტატიაში შემოგთავაზებთ აღნიშნული კომპანიების წარმომადგენლებთან და შერჩეულ კადიდატებთან ინტერვიუს. შეგატყობინებთ რამდენად ეფექტურად იმუშავა აღნიშნულმა კამპანიებმა და რა შედეგით დამთავრდა.