შემოგვიერთდით

ლინკდინის ალგორითმის კვლევის რეპორტი

Richard van der Blom-მა უკვე მეორედ გააკეთა ლინკდინის ალგორითმის კვლევა The Open University-თან ერთად, SproutSocial , Shield Analytics და სხვა ანალიტიკური პროგრამების გამოყენებით.კვლევა ქართულ ენაზე თარგმნა მარიკა მჭედლიძემ.

www.linkedin.com/in/richardvanderblom richardvanderblom@justconnecting.nl +31 6 5511 7282

გაკეთდა 4,500 + პოსტის ანალიზი ყოველ 15 წუთში (შედარებით 3,000 პოსტთან 2019 წელს) 28,000 + პრინტ სქრინით. ამ რეპორტის დასკვნები არ არის აბსოლუტური.

გთავაზობთ კვლევიდან ამონარიდებს.

როგორ გამოვიყენოთ ჰეშთეგები?

ოპტიმალური შედეგებისთვის გამოიყენეთ 3-დან 9-მდე ჰეშთეგი.

  • 3-ზე ნაკლები ან 10 ზე მეტი ჰეშთაგი არაეფქტურია და 20-40 %-მდე ნაკლები reach აქვთ ვიდრე პოსტებს 3-დან 9- მდე ჰაშთაგით;
  • მნიშვნელობა არ აქვს ჰეშთეგს პოსტის რა ნაწილში ჩაწერთ;
  • შეარჩიეთ ისეთი ჰეშთეგები, რომლებსაც მეტი მიმდევარი ჰყავს ( 100 000 ზე მეტი).

 

განთავსების დრო

  • პოსტის დადების საუკეთესო დროა 08.00 საათი და 10.00 საათი დილით (განსაკუთრებით სამშაბათს);
  • შაბათ-კვირას მომხმარებელთა 50% არის აქტიური, თუმცა მხოლოდ 25% დებს კონტენტს;
  • პოსტის ავტორი 24 საათში უნდა დაუბრუნდეს პოსტის კომენტარებს და დადოს კომენტარი, რომ პოზიტიურად იმოქმედოს პოსტის reach-ზე.

როგორია საუკეთესო ფორმატი თქვენი პოსტებისთვის?
მთავარია შეინარჩუნოთ აუდიტორიის ჩართულობა. ხშირ შემთხვევაში, თქვენი კონტენტის ,,შეფუთვა” ნაწილობრივ განაპირობებს მის ნახვადობას. ეს არის რასაც სავარაუდოდ აკეთებს ლინკდინი პირველ ორგანულ ნაკრების რიჩთან დაკავშირებით:

  • მხოლოდ ტექსტი (ან ერთი სურათით) + 25-50%
  • ტექსტი დოკუმენტით (სლაიდშოუთი) 40-60%
  • სპეციალურად ლინკდინისთვის გაკეთებული ვიდეო (ან Vimeo-ს მეშვეობით) * + 20-40%
  • Pre programmed Options 25-50%
  • გამოკითხვები (ჩვეულებრივ პოსტთან შედარებით) 10-30%
  • YouTube video 30-55%
  • გარე ლინკები პოსტში 10-30%
  • სტატიები (ლინკდინზე დაწერილი Articles)* 70-90%

(*) ვიდეოსა და სტატიის შემთხვევაში „ნახვად“ ითვლება, თუ ვიზიტორი მისი გახსნიდან გაჩერდება 6 წმ მაინც.

იხილეთ სრული კვლევა: Linkedin