Richard van der Blom-მა უკვე მეორედ გააკეთა ლინკდინის ალგორითმის კვლევა The Open University-თან ერთად, SproutSocial , Shield Analytics და სხვა ანალიტიკური პროგრამების გამოყენებით.კვლევა ქართულ ენაზე თარგმნა მარიკა მჭედლიძემ.
გაკეთდა 4,500 + პოსტის ანალიზი ყოველ 15 წუთში (შედარებით 3,000 პოსტთან 2019 წელს) 28,000 + პრინტ სქრინით. ამ რეპორტის დასკვნები არ არის აბსოლუტური.
გთავაზობთ კვლევიდან ამონარიდებს.
როგორ გამოვიყენოთ ჰეშთეგები?
ოპტიმალური შედეგებისთვის გამოიყენეთ 3-დან 9-მდე ჰეშთეგი.
- 3-ზე ნაკლები ან 10 ზე მეტი ჰეშთაგი არაეფქტურია და 20-40 %-მდე ნაკლები reach აქვთ ვიდრე პოსტებს 3-დან 9- მდე ჰაშთაგით;
- მნიშვნელობა არ აქვს ჰეშთეგს პოსტის რა ნაწილში ჩაწერთ;
- შეარჩიეთ ისეთი ჰეშთეგები, რომლებსაც მეტი მიმდევარი ჰყავს ( 100 000 ზე მეტი).
განთავსების დრო
- პოსტის დადების საუკეთესო დროა 08.00 საათი და 10.00 საათი დილით (განსაკუთრებით სამშაბათს);
- შაბათ-კვირას მომხმარებელთა 50% არის აქტიური, თუმცა მხოლოდ 25% დებს კონტენტს;
- პოსტის ავტორი 24 საათში უნდა დაუბრუნდეს პოსტის კომენტარებს და დადოს კომენტარი, რომ პოზიტიურად იმოქმედოს პოსტის reach-ზე.
როგორია საუკეთესო ფორმატი თქვენი პოსტებისთვის?
მთავარია შეინარჩუნოთ აუდიტორიის ჩართულობა. ხშირ შემთხვევაში, თქვენი კონტენტის ,,შეფუთვა” ნაწილობრივ განაპირობებს მის ნახვადობას. ეს არის რასაც სავარაუდოდ აკეთებს ლინკდინი პირველ ორგანულ ნაკრების რიჩთან დაკავშირებით:
- მხოლოდ ტექსტი (ან ერთი სურათით) + 25-50%
- ტექსტი დოკუმენტით (სლაიდშოუთი) 40-60%
- სპეციალურად ლინკდინისთვის გაკეთებული ვიდეო (ან Vimeo-ს მეშვეობით) * + 20-40%
- Pre programmed Options 25-50%
- გამოკითხვები (ჩვეულებრივ პოსტთან შედარებით) 10-30%
- YouTube video 30-55%
- გარე ლინკები პოსტში 10-30%
- სტატიები (ლინკდინზე დაწერილი Articles)* 70-90%
(*) ვიდეოსა და სტატიის შემთხვევაში „ნახვად“ ითვლება, თუ ვიზიტორი მისი გახსნიდან გაჩერდება 6 წმ მაინც.
იხილეთ სრული კვლევა: Linkedin