შემოგვიერთდით

ნახეთ როგორ გამოიყურება ცნობილი ბრენდების შეცვლილი ლოგოები კორონავირუსის დროს

კორონავირუსმა დაკეტა საზღვრები, დააცარიელა სტადიონები და შეცვალა ცხოვრება მსოფლიოში.

დიდი ზარალი მიადგა ეკონომიკას. ჯერ-ჯერობით უცნობია როგორ შეცვლის კრიზისი გლობალურ ბრენდებს.

სლოვენიაში მცხოვრებმა კრეატიულმა დირექტორმა Jure Tovrljanმა, სოციალური დისტანციის ახალ ერაში, გადაწყვიტა შეეცვალა მსოფლიოში ცნობილი ლოგოები. Tovrljan-ის იდეა 1 კვირის წინ გაუჩნდა.

Tovrljan-მა მოახდინა ისეთი ლოგოების დიზაინის ცვლილება, როგორიცაა: Mastercard, the NBA, Nike და სხვა.  ასევე დააკორექტირა ზოგიერთი ბრენდის სლოგანი და სახელი. გთავაზობთ მის ნამუშევრებს, რომლებმაც გამოქვეყნებინდან ძალიან მალე დიდი პოპულარობა მოიპოვეს.