შემოგვიერთდით

ნიკორა სუპერმარკეტის “ჩვენი ეზოს” ამბები დაიწყო

HR hub www.HRhub.ge – ზე ახალ რუბრიკას “HR პროექტი” იწყებს, რომლის ფარგლებშიც მთავარ საინფორმაციაო-ანალიტიკურ HR ჟურნალში საინტერესო HR პროექტების შესახებ დაწერს. მიზანი საზოგადოებისთვის საუკეთესო HR პრაქტიკების გაცნობა და გაზიარებაა.

პირველი პროექტი, რომელზეც გვინდა გესაუბროთ ნიკორა სუპერმარკეტის „ჩვენი ეზოა“. პრეზენტაციას ჩვენი გუნდიც დაესწრო და დეტალებს მოგიყვებით.

„ჩვენი ეზო“ ქოშიგორაზე მდებარე  ულამაზესი  საზაფხულო  აგარაკია.  მწვანე  ეზო და  თბილისის გასაოცარი ხედები მას  კიდევ  უფრო მომხიბვლელს  ხდის.  სწორედ ასეთი გარემო დახვდებათ   ზაფხულის განმავლობაში კომპანიის გუნდის  წევრებს.

როგორც  გაგვიმხილეს  იდეა სწორედ მაშინ გაჩნდა, როდესაც 2 თვიანი  დისტანციური მუშაობის შემდეგ  ერთად ყოფნა ყველაზე მეტად სჭირდებოდათ  დაიწყეს  პროექტზე  მუშაობა, რომელიც  ერთ სივრცეში   საინტერესო  აქტივობებს შესთავაზებდა   თანამშრომლებს.

„ჩვენი ეზო“ 1500-ზე მეტ თანამშრომელს მხიარულ, შემეცნებით, სპორტულ, მეგობრებით დატვირთულ ზაფხულს  ჰპირდება.

„ჩვენ ეზოში“ დაიგეგმება:

  • Teambulding- აქტივობები
  • ვორქშოფები
  • სალონური შეხვედრები
  • მასტერკლასები
  • კინო ჩვენებები
  • სპორტული აქტივობები

საზაფხულო აგარაკზე სხვადასხვა აქტივობას  ისეთი  პროფესიონალები გაუძღვებიან  როგორებიც  არიან: ქეთი ჟვანია-ტაისონი, კოტე იანტბელიძე და სხვა…

პროექტის პრეზენტაციაზე შესვლისთანავე ჩვენი მასპინძელი “ნიკორა სუპერმარკეტის” ადამიანური რესურსების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ნინო ფეიქრიშვილი დაგვხვდა, რომელმაც დაგვათვალიერებინა ულამაზესი სივრცეები, მოგვიანებით პრეზენტაცია გამართა და თანამშრომლებს დაგეგმილი აქტივობები გააცნო.

პრეზენტაცია ტორტის გაჭრით დასრულდა და „ჩვენი ეზოს“ საზაფხულო თავგადასავლებიც  დაიწყო.

დღეიდან პოლიციელებს ხელფასი 125 ლარით გაეზარდათ

შინაგან საქმეთა სამინისტროში გრძელდება თანამშრომლების სოციალური პირობების გაუმჯობესების პროცესი.

Continue reading “დღეიდან პოლიციელებს ხელფასი 125 ლარით გაეზარდათ”

არ არსებობენ ჩვეულებრივი თანამშრომლები, ჩვენ ყველა გმირები ვართ!

14 ივნისს ვარკეთილში მომხდარი ხანძრის შესახებ ინფორმაცია ყველა თქვენგანს გაქვთ, თუმცა არ იცით ,,ლუკოილის” თანამშრომლის გმირობის ამბავი, რომელზეც ახლა მოგიყვებით. Continue reading “არ არსებობენ ჩვეულებრივი თანამშრომლები, ჩვენ ყველა გმირები ვართ!”

,,ჩვენი მიზანი პროდუქტის შექმნისას იყო ყველა იმ რისკის გაერთიანება, რომელიც დღეს აქტუალურია” – ქეთევან მაღალაშვილი

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი ბიზნესკომპანიებს დასაქმებულთა დაზღვევას სთავაზობს, რომლითაც COVID-19-იც იფარება. ეს პროდუქტი კორპორატიული ბაზრისთვის შეიქმნა და გულისხმობს დასაქმებულთათვის ისეთი დაზღვევის შეთავაზებას, რომელიც ხელს შეუწყობს მათი ფინანსური დაცულობის განცდას.

პროდუქტის შესახებ ვესაუბრეთ ალდაგის საზოგადოებასთან ურთიერთობის განყოფილების უფროსს ქეთევან მაღალაშვილს.

HR hub: ქეთი რატომ გადაწყვიტეთ ახალი პროდუქტის ,,დასაქმებულთა დაზღვევის“ შექმნა?

 ჩვენი მიზანი ამ პროდუქტის შექმნისას იყო ყველა იმ რისკის გაერთიანება, რომელიც დღეს აქტუალურია.

დასაქმებულთა დაზღვევა აერთიანებს როგორც სიცოცხლის დაზღვევას, ისე კრიტიკული დაავადებების დაზღვევას და, ამასთან ერთად, შრომისუნარიანობის შეზღუდვის დაზღვევას. პროდუქტში ყველა ის მოულოდნელი ვითარებაა გათვალისწინებული, რომლის დადგომაც გარდა არამატერიალურისა, მნიშვნელოვან ფინანსურ ტვირთთან არის დაკავშირებული. 

HR hub: რას მოიცავს ახალი სადაზღვევო პაკეტი?

დასაქმებულთა დაზღვევა რამდენიმე პროდუქტის ერთგვარი ნაკრებია და სწორედ ამით არის ეს პროდუქტი უნიკალური, ანუ ერთი მხრივ, რამდენიმე რისკის დაზღვევის შესაძლებლობას იძლევა და მეორე მხრივ, საკმაოდ ხელმისაწვდომია:

  • სიცოცხლის დაზღვევა, რომელიც დასაქმებულის ოჯახის მხარდასაჭერად შექმნილი პროდუქტია – დაზღვევის ეს ნაწილი მოიცავს 15,000-დან 45,000 ლარამდე თანხის ერთჯერადად ანაზღაურებას ოჯახისთვის იმ შემთხვევაშიც, თუ ადამიანი COVID19-ითან რომელიმე სხვა მოულოდნელი მიზეზით გარდაიცვლება;
  • კრიტიკული დაავადებები – 20 სხვადასხვა მძიმე დაავადებით დასნებოვნება – აქ შედის სიმსივნური დაავადებები, ინფარქტი, ინსულტი და ა.შ. ეს არის ყველაზე ფართო ჩამონათვალი კრიტიკული დაავადებებისა, რომელსაც ბაზარზე მხოლოდ „ალდაგი“ აზღვევს;
  • შრომისუუნარობა – სიტუაცია, როდესაც უბედური შემთხვევის გამო, შეიძლება ადამიანმა მუშაობა ვეღარ შეძლოს და რომელიც ერთჯერადი თანხით ანაზღაურდება.

HR hub: ვის შეუძლია ისარგებლოს აღნიშნული პროდუქტით?

ნებისმიერი ზომის და პროფილის ბიზნესკომპანიას შეუძლია დააზღვიოს თანამშრომლები ამ დაზღვევით. შესაძლებელია კომპანიამ მთლიანად თავის თავზე აიღოს ამ დაზღვევის შეძნენა თანამშრომლებისთვის ან დააფინანსოს ნაწილობრივ.

HR hub: რა არის საჭირო, ,,დასაქმებულთა დაზღვევაში“ ჩასართველად?

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი მზადაა, ნებისმიერ კომპანიას, სურვილის შემთხვევაში შესთავაზოს დასაქმებულთა დაზღვევის ის პაკეტი, რომელიც მისთვის ხელსაყრელი იქნება.

HR hub: პროდუქტის ღირებულებაზეც რომ გვითხრათ…

საფასო პოლიტიკას რაც შეეხება, საკმაოდ იაფი პროდუქტია. მისი ფასი, ერთეული თანამშრომლის შემთხვევაში, 11 ლარიდან იწყება. ანუ, რეალურად, თუ კომპანიას 20 თანამშრომელი ჰყავს, დასაქმებულთა დაზღვევის ფასი, თვეში, 220 ლარი იქნება.

HR hub: რატომ უნდა ვისარგებლოთ ალდაგის ამ შეთავაზებით?

დასაქმებულთა დაზღვევა რისკების ამ კონკრეტული კომპლექტაციით ბაზრისთვის სიახლეა. რა თქმა უნდა, სადაზღვევო ბაზარი კომპანიებს სთავაზობდა და სთავაზობს თანამშრომელთა ჯანმრთელობის დაზღვევებს, პასუხისმგებლობის დაზღვევებს და ცალკეულ შემთხვევებში, შრომისუუნარობის დაზღვევასაც, მაგრამ ამ პროდუქტთან მიმართებაში, სიახლე არის იმ რელევანტური რისკების გაერთიანება და დაზღვევა, რომელიც ახლა თანამშრომლებისთვის აქტუალური და სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია.

Work From Home, HR! – ვებინარების ციკლი დაიწყო. დარეგისტრირდით!

ვებინარების ციკლის – Work From Home, HR! ფარგლებში, ყოველ ოთხშაბათს, თბილისის დროით 15:00 საათზე ტარდება ვებინარები, რომლებიც ეძღვნება თანამშრომელზე მიღებული მოგების მაჩვენებლების გაუმჯობესების, ასევე ახალ რეალობაში მუშაობის საკითხებს.

HR დირექტორებისა და პერსონალის მართვაზე პასუხისმგებელი ტოპ-მენეჯერებისთვის შექმნილი ვებინარების სერიაში შეიტყობთ კომპანიაში მიმდინარე HR პროცესებისადმი წამყვანი კომპანიებისა და გამოცდილი კონსულტანტების მიდგომის შესახებ.

ასევე გაიცნობთ HR დირექტორებს, რომლებიც თავიანთი ორგანიზაციების ბიზნეს-პარტნიორები არიან და ბიზნესის საკვანძო მაჩვენებლების გაუმუჯობესებაში მონაწილეობენ.

ვებინარბზე განსახილველი საკითხები:

  • როგორ გავზომოთ სწრაფად თანამშომელთა ეფექტიანობა?
  • როგორ შევასწავლოთ თანამშრომლებს დისტანციურად ახალი უნარები და როგორ ვმართოთ გუნდის განვითარება?
  • როგორ გავაუმჯობესოთ მოგების მაჩვენებლები ერთ თანამშრომელზე?
  • როგორ იმუშაოს ბიზნესმა HR-თან ერთად ბიზნესის ძირითადი მაჩვენებლების გაზრდაზე?
Date Time Georgia Webinar topic
27 May 15:00 Remote talent acquisition and adaptation
3 June 15:00 Career Development and Succession Planning
10 June 15:00 Building of performance management system
24 June 15:00 Employee experience management
1 July 15:00 Learning management. Team work. Internal communications.

დარეგისტრირდით ბმულზე: HR Academy

საჯარო დაწესებულებების თანამშრომლები მუშაობას დისტანციურ რეჟიმში გააგრძელებენ

საქართველოში ახალი კორონავირუსის (COVID-19) შესაძლო გავრცელების აღკვეთის მიზნით, ყველა საჯარო დაწესებულების საჯარო მოსამსახურეთა, მათ შორის საჯარო სამართლის იურიდიული პირების და ააიპ-ების თანამშრომელთა მიერ უფლებამოსილებების განხორციელება შენარჩუნდება დისტანციურ რეჟიმში.

აღნიშნული რეკომენდაცია არ ვრცელდება იმ დასაქმებულებზე, რომელთა ფუნქციების შესრულება შეუძლებელია დისტანციურად. დისტანციურ რეჟიმში მუშაობის პირობების თაობაზე შესაბამისი სარეკომენდაციო წესი თანამშრომლებს ეცნობებათ დამატებით.

ერთობლივ განცხადებას საქართველოს მთავრობის ადმინისტრაცია და საჯარო სამსახურის ბიურო ავრცელებენ.

დამსაქმებლისა და დასაქმებულების ახალი ვალდებულებები სამუშაო ადგილებზე

შემუშავდა ახალი კორონავირუსით (SARS-CoV-2) გამოწვეულ ინფექციასთან (COVID-19)  დაკავშირებული რეკომენდაციები მომსახურების/საოფისე საქმიანობისთვის. Continue reading “დამსაქმებლისა და დასაქმებულების ახალი ვალდებულებები სამუშაო ადგილებზე”

ჰიპერმარკეტების ქსელი „მოდუსი“ ინარჩუნებს გუნდის თითოეულ წევრს

ჰიპერმარკეტების ქსელი „მოდუსი“  სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში, საქართველოში შექმნილი ვითარებიდან გამომდინარე სრულად ახდენს თანამშრომლების შენარჩუნებას და  სახელფასო ანაზღაურების გაცემას.

„ჩვენთვის  მნიშვნელოვანია, პანდემიის პირობებში ვიზრუნოთ  თითოეული მოდუსელის  კეთილდღეობაზე.“

კომპანია „მოდუსი“ ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციის რეკომენდაციებით გადავიდა დისტანციურ სამუშაო პროცესზე და თავის ერთგულ მომხმარებლებს უწევს ონლაინ გაყიდვების მომსახურებას.

ჩვენი კომპანიისთვის მნიშვნელოვანია დასაქმებული პირებისა და მომხმარებლების უსაფრთხოება“.

ანტიკრიზისული გეგმის 1,000,000 ლარს ფრესკო თანამშრომლების სახელფასო ფონდში ჩარიცხავს

ფრესკოს დირექტორთა საბჭოს გადაწყვეტილებით 1,000,000 ლარზე მეტი თანხა, რომელიც საქართველოს მთავრობის ანტიკრიზისული გეგმის მიხედვით უნდა დარჩენილიყო კომპანია ფრესკოს განკარგულებაში და არ გადარიცხულიყო ბიუჯეტში, სრულად მიემართოს ფრონტში, წინა ხაზზე მომუშავე თანამშრომლების:
 კონსულტანტების
 ხაზის კონსულტანტების
 მოლარეების
 მერჩენდაიზერების
 დაცვის თანამშრომლების
 ინვენტარიზაციის თანამშრომლების
 მიმღები ოპერატორების
 ტექნიკურ თანამშრომლებს
 წარმოების თანამშრომლების
 საწყობის თანამშრომლების
 კონტროლის თანამშრომლების
 დარბაზის, საწყობის და ცვლის მენეჯერების
 მძღოლების
 კორპორატიული მოლარეების
 პარკინგის თანამშრომლების
სახელფასო ფონდში.

აღნიშნული გადაწყვეტილება არ ეხება ფრესკოს დირექტორთა საბჭოს.

რა უნდა გააკეთონ კომპანიებმა, დასაქმებულებმა და თვითდასაქმებულებმა მიზნობრივი სოციალური დახმარების მისაღებად?!

კორონავირუსის პანდემიის შედეგად ბევრი საწარმო იძულებული გახდა შეემცირებინა თანამშრომელთა რაოდენობა ან გაეშვა თანამშრომელი უხელფასო შვებულებაში. Continue reading “რა უნდა გააკეთონ კომპანიებმა, დასაქმებულებმა და თვითდასაქმებულებმა მიზნობრივი სოციალური დახმარების მისაღებად?!”