შემოგვიერთდით

HR hub-ის ღონისძიება 4 ნოემბერს გაიმართება

4 ნოემბერს  HR hub-ის ღონისძიება რუსთავის საერთაშორისო ავტოდრომის მრავაფუნქციურ კომპლექსში  გაიმართება. Continue reading “HR hub-ის ღონისძიება 4 ნოემბერს გაიმართება”

4 ნოემბერს HR hub-ის სეზონის რიგით მეორე ღონისძიება გაიმართება

4 ნოემბერს HR hub-ის ამ სეზონის რიგით მეორე ღონისძიება “რუსთავის საერთაშორისო ავტოდრომის” მრავალფუნქციურ კოპლექსში გაიმართება. Continue reading “4 ნოემბერს HR hub-ის სეზონის რიგით მეორე ღონისძიება გაიმართება”

HR hub და სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო LIVE თანამშრომლობას იწყებენ

HR hub და  სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო LIVE დამეგობრდნენ და დამსაქმებლის ბრენდინგის ნაწილში თანამშრომლობას იწყებენ. შედეგად საქართველოში პირველი ნაბიჯები გადაიდგმება კომპანიებისა და ორგანიზაციების დამსაქმებლის ბრენდის კონცეფციის შემუშავებისა და აღსრულების მიმართულებით. Continue reading “HR hub და სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო LIVE თანამშრომლობას იწყებენ”

HR hub – 5 ოქტომბრიდან ახალ სეზონს ვიწყებთ

HR hub ეს არის გამოცდილებისა და ცოდნის გაზიარება, კონტაქტები და ის თუ რა ხდება HRM – ის შიდა სამზარეულოში. გამორჩეული ფორმატის, კონცეფციის პირველი ქართული HR ღონისძიებები. Continue reading “HR hub – 5 ოქტომბრიდან ახალ სეზონს ვიწყებთ”

HR hub-ის ღონისძიება “ნელქარისში”

27 მაისს HR hub – ის 2017-2018 წწ  სეზონის რიგით მეოთხე ღონისძიება კახეთში შატო “ნელქარისში” გაიმართა. Continue reading “HR hub-ის ღონისძიება “ნელქარისში””

27 მაისს HR HUB-ის ღონისძიება ნელქარისში გაიმართება

27 მაისს  HR hub-ის ღონისძიება “ნელქარისში”  გაიმართება.

შატო “ნელქარისი” ანტიკური ქალაქის ნელქარისის ადგილას დგას. HR hub-ის ღონისძიებაზე აღმოვაჩენთ ახალ ულამაზეს ადგილებს და თან ინოვაციურ HR ამბებზე ვისაუბებთ, ამას დავამატოთ თავგადასავლებიც და ჰაბათნ ერთად კიდევ ერთი ულამაზესი და დაუვიწყარი დღეც მზადა. Continue reading “27 მაისს HR HUB-ის ღონისძიება ნელქარისში გაიმართება”

HR Reborn – ინოვაციური HR ღონისძიება

HR hub – ის ორგანიზებით, 2017 წლის 1 – 2 მარტს, თბილისში, კავკასიაში ყველაზე ინოვაციური HR ღონისძიება HR Reborn  ტექნოპარკში გაიმართება.

2 დღიან ტრენინგს  Google-ის ტრენერი Chris Perks და  Gamification-ის საერთაშორისო ფედერაციის ხელმძღვანელი  Pete Jenkins ჩაატარებენ.

საუბარი იქნება მინიმალური დანახარჯებით, სოციალური მედიის გამოყენებით, თანამშრომლების მოზიდვასა და შენარჩუნებაზე. ასევე თანამშრომლების ჩართულობასა და მოტივაციაში Gamification-ის როლზე  . ყველა მონაწილე მიიღებს სერტიფიკატს. ღონისძიებაზე დასწრება ნებისმიერ მსურველს შეუძლია.

ბილეთის ღირებულება500 ევრო.

თუმცა თუ კომპანიიდან/ორგანიზაციიდან დაესწრება 1-ზე მეტი თანამშრომელი ვრცელდება ფასდაკლება 15 იანვრის ჩათვლით:

  1. 2 ადამიანი – 450 €
  2. 3 და მეტი – 350 €
  3. HR hub – ის წევრებისა და მენტორებისთვის – 450 ევრო
  4. სტუდენტებისთვის – 350 ევრო

15 იანვრის შემდეგ ბილეთის ღირებულება ყველა მსურველისთვის იქნება 500€.

იჩქარეთ, ადგილები შეზღუდულია.

 განრიგი იხილეთ აქ: goo.gl/zdwUH
  • HR Reborn-ის ვებ-გვერდი: www.georgia.ogieurope.com
  • ბილეთის შესაძენად მოგვწერეთ: hrhubgeorgia@gmail.com ან HR hub-ის ოფიციალური FB გვერდზე: /HRhubGeorgia/

HR Reborn – The most innovative HR Event

HR Reborn – The most innovative HR Event in the Caucasus will be held at Technopark (Tbilisi, Okrokana, 0114 Innovations str #7) March 1-2, 2017 organized by HR hub.
Two of the best experts of the world will come in Georgia. International speaker, trainer and consultant Chris Perks and Chair of GamFed (the International Gamificiation Confederation) Pete Jenkins will lead the 2 days training.

  1. Day one – is designed to be like a miniature MBA, the goal is for you to leave being able to help your company to redefine its workplace.
  2. Day two – They are going to reveal how to use gamification successfully to take you to the next level in employee engagement and motivation.

Training costs:
1 person – 500 €
2 person (Per person) – 450 €
3 and more (Per person) – 350 €

HR Reborn Sponsors: Geocell, Imedi L, PASHA Bank, GITA.

Media Partners: TV Imedi, Radio Imedi, Palitra Media Holding, Business Contract.
For Detail information please visit the web page: www.georgia.ogieurope.com
Schedule: goo.gl/zdwUHX
Book your ticket: hrhubgeorgia@gmail.com

Jan 20, 2017