შემოგვიერთდით

GWP – “სასწავლო ცენტრი შეიქმნა იმისათვის, რომ ჩვენი თანამშრომლების პროფესიული კომპეტენციები პროგრესირებადი იყოს”

„ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის“ ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი და პრიორიტეტული მიმართულება ახალი თანამშრომლების მომზადება, არსებული თანამშრომლების გადამზადება და დარგის სპეციალისტებისთვის აუცილებელი პროფესიული კომპეტენციების განვითარებაა. სწორედ ამ მიზნით 2017 წლის აპრილში  შეიქმნა gwp-ის სასწავლო ცენტრი, რომელსაც რეგიონის მასშტაბით ანალოგი არ გააჩნია. Continue reading “GWP – “სასწავლო ცენტრი შეიქმნა იმისათვის, რომ ჩვენი თანამშრომლების პროფესიული კომპეტენციები პროგრესირებადი იყოს””

როგორ დავეხმაროთ ჩვენს თანამშრომლებს საკუთარი შესაძლებლობების აღმოჩენაში?

მიუხედავად იმისა, რომ HR მენეჯმენტი მრავალი განსხვავებული ფუნქციით გამოირჩევა, ყველა შევთანხმდებით, რომ ადამიანური რესურსების სწორი მართვა, პირველ რიგში, თანამშრომლის პოტენციალისა და ტალანტის აღმოჩენას და სწორი გეზის მიცემას ნიშნავს. Continue reading “როგორ დავეხმაროთ ჩვენს თანამშრომლებს საკუთარი შესაძლებლობების აღმოჩენაში?”

რეზიუმეები უახლოეს მომავალში ფაქტობრივად აღარ იარსებებს?

NASHVILLE—Accenture-ის გლობალური რეკრუტმენტის ხელმძღვანელი, ჯენიფერ კარპენტერი ფიქრობს, რომ რეზიუმეები, როგორც დამსაქმებლისა და კანდიდატის კომუნიკაციის პირველი ნაბიჯი, უახლოეს მომავალში ფაქტობრივად აღარ იარსებებს. Continue reading “რეზიუმეები უახლოეს მომავალში ფაქტობრივად აღარ იარსებებს?”

როგორ დავაბალანსოთ სამსახური და პირადი ცხოვრება?

ტერმინი Work-Life ბალანსი ბოლო პერიოდში ძალიან პოპულარული გახდა თითქმის ყველა პროფესიულ სფეროში, მაგრამ ბევრი განხილვისა და კამათის მიუხედავად, რეალური ბალანსის მიღწევა ჯერჯერობით ფართო მასებისთვის აუსრულებელ სურვილად რჩება. Continue reading “როგორ დავაბალანსოთ სამსახური და პირადი ცხოვრება?”

დამსაქმებლის ბრენდი – ორგანიზაციის იმიჯი, „საუკეთესო ადგილი დასაქმებისთვის“

ბოლო წლებში, გლობალურად და უკვე საქართველოშიც გაძლიერდა ინტერესი „დამსაქმებლის ბრენდის“ მიმართ, ამიტომ გადავწყვიტეთ შემოგთავაზოთ ბლოგების სერია ამ მიმართულებით. Continue reading “დამსაქმებლის ბრენდი – ორგანიზაციის იმიჯი, „საუკეთესო ადგილი დასაქმებისთვის“”

HRM-ის მარკეტინგული მხარე

“კომპანიის ბრენდინგი” პოპულარული თემაა უახლესი პერიოდის HR მენეჯმენტში. დაახლოებით 2012 წლიდან, დამსაქმებლის ბრენდინგი ადამიანების მართვის სტრატეგიაა ბევრ დასავლურ კორპორაციაში. Continue reading “HRM-ის მარკეტინგული მხარე”

ACT- კვლევისა და კონსალტინგის კომპანიამ თანამშრომლების შვილებს დიდი მხიარულება მოუწო

ACT-მ თანამშრომლების შვილებს დიდი მხიარულება მოუწო – კვლევისა და კონსალტინგის კომპანიაში ბავშვები მიიწვიეს და ულამაზესი, ფერადი დღე მოუწყეს. Continue reading “ACT- კვლევისა და კონსალტინგის კომპანიამ თანამშრომლების შვილებს დიდი მხიარულება მოუწო”

რა არის საჭირო ადამიანების შთაგონებისთვის?

როგორ შთავაგონოთ ჩვენი თანამშრომლები? როგორ გავზარდოთ მათი მოტივაცია და კეთილგანწყობა? ეს ის კითხვებია, რომელიც, ალბათ,  ჯერ კიდევ HR სფეროს გაჩენამდე არსებობდა და რომელზეც ერთმნიშვნელოვანი პასუხი არ არსებობს. Continue reading “რა არის საჭირო ადამიანების შთაგონებისთვის?”

„გუგლის“ HR მენეჯერი ლაზლო ბოკი: 200 000-მდე CV და კანდიდატების მიერ ყველაზე ხშირად დაშვებული შეცდომების ანალიზი

CV-ის შედგენა ერთი შეხედვით ძალიან მარტივი პროცედურაა, რომელიც მხოლოდ და მხოლოდ ფაქტობრივი მონაცემების სწორად ჩამოწერას მოითხოვს და არც ტექსტური თუ მოცულობითი შეზღუდვები არ გააჩნია. Continue reading “„გუგლის“ HR მენეჯერი ლაზლო ბოკი: 200 000-მდე CV და კანდიდატების მიერ ყველაზე ხშირად დაშვებული შეცდომების ანალიზი”

მედეა ტაბატაძე: “შეფასების სისტემების ევოლუცია”

შეფასების სისტემა და “შეფასების სისტემის დანერგვა” ადამიანური რესურსის მართვის სფეროში აქტუალური და ცნობილი თემაა. Continue reading “მედეა ტაბატაძე: “შეფასების სისტემების ევოლუცია””