შემოგვიერთდით

“თუ ეს სიტუაცია გეცნობა, შენ მენტალურად დაღლილი ორგანიზაციის ტოპ მენეჯერი ხარ” – ლიკა ნოზაძე

კორპორატიული მენტალური ჯანმრთელობაბიზნესის კონკურენტული უპირატესობა თუ აუცილებელი ბენეფიტი by Talent Flow_Management Consulting

შენ და შენი ბიზნესი

შენ დიდი კომპანიის დამფუძნებელი ხარ. Შენი ბიზნესი წლებია ლოკალურ ბაზარზე ოპერირებს. ერთი პატარა ობიექტით დაიწყე და დღეს, რამდენიმე მილიონიან აქტივებს ფლობ. ბევრი პრობლემა გადალახე, ბევრი სირთულე გამოიარე, ბევრი ნერვიულობაც. თანადამფუძნებლებთან ურთიერთობების გაწყვეტაც დაგჭირდა ამ ბიზნესის გადარჩენის გამო, მაგრამ ფიქრობ რომ ღირდა, რადგან დღეს, შენ ერთ-ერთი ტოპ ბიზნესის მფლობელი და სტაბილური დამსაქმებელი ხარ. Შენ შეძელი ის, რაც ყველას არ გამოსდის და ამ განცდით გამოწვეული სიამაყე თავბრუს გახვევს.

გაიზარდა შენი ბიზნესი და გაიზრდა გუნდიც. Ძალიან დიდია კონკურენცია და გენატრება ის დრო, ბაზარზე ლიდერის პოზიციას მშვიდად რომ ინარჩუნებდი. ქაოტურ და ცვლილებებით სავსე გარემოში, ადამიანების ქცევაც განსხვავებულია და ბიზნეს გადაწყვეტებიც. Შენი მენეჯმენტის სტილი იგივეა და შენ ბრაზდები, რადგან შენი ქცევა, რომელიც აქამდე სულ გაძლევდა შედეგს, ვეღარ გეხმარება.

ხშირად იყენებ ფრაზებს: “ადექით და გააკეთეთ!”, “მოიფიქრეთ მერე!” “ესენი სამსახურში იმიტომ მოდიან, რომ მთელი დღე შესვენებაზე იარონ?”, “ახლა კიდე უკუკავშირი მადარდე!”, “გასაუბრებაზე აპლიკანტებს ჩემს კაბინეტში შევხვდები”, “მე ბონუსებში ფულს ვერ დავხარჯავ, ისედაც ხელფასებში მეხარჯება!”, “ვისაც ჩემი წესები არ მოწონს, წავიდეს!”, “იყოს გადინება, ფულს ხომ მაინც ვწერთ!”

შენი თანამშრომლები

Შენი თანამშრომლების უმეტესობის ქცევა აპათიური ან დაძაბულია. Ზოგიერთის – მშფოთვარე. Ხვდები, რომ სამუშაო გარემო ტოქსიური გახდა. Შენს დაქვემდებარებულებში, Სულ უფრო მეტად ავლენ სხვადასხვა ტიპის თანამშრომლებს:

თანამშრომელი #1 – უიმედოა, დეპრესიული, ინტერესის არმქონე, წყნარი, რისკის ამრიდებელი. შენელებული მოძრაობების მქონე, ხშირად – მითვლემილი გამომეტყველებით. გუნდის წევრებთან იყენებს სიტყვებს და წინადადებებს: “კარგი, კარგი, ნუ მეუბნები”, “რატომ მეუბნები?”, “მე რაშუაში ვარ?” არააქტიურია, უინიციატივო, საქმეს ამისამართებს სხვებისკენ.

თანამშრომელი #2 – პესიმისტურია, ნეგატიურად განწყობილი, დაუცველი, კრიტიკული, რისკის ამრიდებელი. ვერ ისვენებს ერთ ადგილას, დადის წინ და უკან, იყურება აქეთ-იქეთ. გუნდში იყენებს ფრაზებს: “ასე რომ მოხდეს, მერე?”, “არა, არა! ვერ გავრისკავ”, “რა აზრი აქვს?!” ეძებს შიშების გამართლებას, აწყობს ნეგატიურ სცენებს გონებაში, ეძებს მხარდაჭერას სხვებისგან, აქცენტს აკეთებს ნეგატივზე.

თანამშრომელი #3 – იქცევა, როგორც მსხვერპლი, ინტროვერტულია, თავიდან ირიდებს კომუნიკაციას, ნეგატიური აზრები აქვს და ნეგატივს აზიარებს კოლეგებთანაც. ხშირად, ძალიან მოუსვენარია ან სრულიად გაყინული ემოცია აქვს. იყენებს ფრაზებს: “ისეთი აღელვებული ვარ, თავიც კი მტკივა!”, “წუხელ ამაზე ფიქრის გამო ვერც დავიძინე”, “არც ვიცი რა უნდა ვქნა”. თავს არიდებს თვალით კონტაქტს. ზოგჯერ, გადამეტებულად აგრესიულია ან ზედმეტად თავდაცვით პოზაში იჭერს თავს.

თანამშრომელი #4 – მხოლოდ ფიზიკურად არის წარმოდგენილი, შენელებული მოძრაობები აქვს, თავს არიდებს აქტივობას, წუწუნებს, დემოტივირებულია, აჭიანურებს საქმის გაკეთებას, თავს არიდებს კონფლიქტს. ზედმეტად მოდუნებულია, არაფრისმთქმელი გამომეტყველება აქვს. გუნდის წევრებთან იყენებს ფრაზებს: “როდის დამთავრდება დღე!” “აუ, მოიცა რა!” “აუ კიდე ეს?!”, ”აუ, არ მაინტერესებს რა”. სულ ტელეფონს სქროლავს ან ათამაშებს ხელში, წუხს რომ დრო ნელა გადის.

თუ ეს სიტუაცია გეცნობა, შენ მენტალურად დაღლილი ორგანიზაციის ტოპ მენეჯერი ხარ და შენს ბიზნესს საფრთხე ემუქრება.

გინდა იცოდე რა ხდება მენტალურად დაღლილ ორგანიზაციებში?

  • თანამშრომლებს არ უხარიათ სამსახურში ყოფნა;
  • Day Off-ებს ხშირად იღებენ, სამსახურებრივი გადაწვის გამო;
  • თანამშრომლების პროდუქტიულობა დაბალია;
  • თანამშრომლები ნაკლებად იღიმიან/ ან არ იღიმიან;
  • თანამშრომლები არაეფექტურები არიან;
  • შეხვედრები უსასრულოდ ხანგრძლივია და უშედეგო;
  • თანამშრომლების მხრიდან ხშირად ისმის ფრაზები: “არაფერი შეიცვლება“; „აზრი არ აქვს“; „რა უნდა შეიცვალოს?”

ალბათ, გინდა გაიგო მეტი, ატომ არის თანამშრომლების მენტალურ ჯანმრთელობაზე ზრუნვა  სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი ახლა?

  • Სამუშაო ადგილი და გარემო მნიშვნელოვნად გარდაისახა;
  • ადამიანების ქცევა შეიცვალა;
  • ჯანსაღი კორპორატიული კულტურა წარმატებული ბიზნესის აუცილებელი პირობაა;
  • ციფრულმა სამყარომ და პოსტ-პანდემიურმა გარემომ სოციალური დისტანცია გამოიწვია;
  • დღეს, Work/Life ბალანსი პრიორიტეტია;
  • GEN Z სამუშაო ბაზარზე აქტიურად შემოდის და მათთვის, საკუთარი თავზე ზრუნვა პრიორიტეტია;
  • 21-ე საუკუნის ბიზნესის წარმატება თანამშრომლის ბედნიერებაზე დგას.

აინც არ გინდა გაწიო ხარჯი? აშინ გადაიკითხე ენტალური ველბინგის ბენეფიტებირა მოაქვს მას ბიზნესისთვის და კორპორატიული კულტურისთვის?

  • აუმჯობესებს გონების”აქ და ამჟამად” კონცენტრირებას/მაინდფულნესს;
  • აქრობს გადაწვის შეგრძნებას;
  • აუმჯობესებს მორალს და ეთიკას სამუშაო გარემოში;
  • ზრდის პროდუქტიულობას;
  • ხდის გადაწყვეტილებების მიღების პროცესს სწრაფს და ეფექტურს;
  • აუმჯობესებს შემოქმედებითობას;
  • ამცირებს თანამშრომლების ავადობას;
  • ზრდის თანამშრომლების ლოიალურობას/ ამცირებს თანამშრომლების გადინებას;
  • ამცირებს სტრესს სამუშაო გარემოში;
  • აძლიერებს და აჯანსაღებს შიდა კომუნიკაციას;
  • ქმნის მეგობრულ, ღია და მხარდამჭერ გარემოს;
  • აძლიერებს პოზიტიურ ურთიერთობებს გუნდში;
  • აძლიერებს კორპორატიულ ფასეულობებს;
  • ზრდის თანამშრომლების ეფექტურობას და ბიზნესის შედეგებს;
  • ქმნის ძლიერი დამსაქმებლის ბრენდს.

ას გთავაზობს Talent Flow _ Management Consulting კორპორატიული მენტალური ჯანმრთელობის გასაუმჯობესებლად ორგანიზაციაში

4 მიმართულების სერვისს:

  1. კორპორატიული ენტალური ველბინგის თემაზე საუბრები – Corporate Wellbeing & FLOW Talks
  2. კორპორატიული ენტალური ველბინგის ტრენინგები – Corporate Wellbeing & FLOW Trainings
  3. კორპორატიული ენტალური ველბინგის ვორქშოფები – Corporate Wellbeing & FLOW Workshops
  4. კორპორატიული მენტალური ველბინგის დიაგნოსტიკა, სტრატეგიის შემუშავება და აღსრულებაში დახმარების გაწევა – Corporate Wellbeing & FLOW at Workplace Strategy

თუ შენ გინდა, რომ შენი ბიზნესი უწყვეტად წარმატებული და მუდმივად განვითარებაზე ორიენტირებული იყოს, შექმენი Flow experiencing გარემო, სადაც გუნდი:

  • პოზიტიური, თავდაჯერებული, მშვიდი, გაწონასწორებული, აქტიური, ანალიტიკური, რისკის შემფასებელი და სტრატეგიულია.
  • ადამიანები იყენებენ აქტიური მოსმენის ტექნიკებს, მათი კომუნიკაცია ღია და ნათელია, იღიმიან და გულწრფელები არიან.
  • იყენებენ ფრაზებს: “ყველაფერი გამოვა”, “ჩვენ”, “ერთად”. მათი ქცევა მხარდამჭერია, ყოველთვის მზად არიან დახმარებისთვის და ზრუნვისთვის, სიახლეებს ეძებენ და აზიარებენ მუდმივად, ისმენენ განსხვავებულ აზრს და აანალიზებენ ყველა შესაძლებლობას, დეტალურად ფიქრობენ და მხოლოდ შემდეგ ღებულობენ გადაწყვეტილებებს.

ასეთ გარემოში, თანამშრომლები მაქსიმალურად ჩართულები არიან  პროცესში და სიამოვნებას იღებენ პროცესისგან. აქ, შედეგი ყოველთვის სასურველზე მაღალია.

დღეს, მხოლოდ FLOW experiencing გარემო ქმნის კონკურენტულ უპირატესობას, ადაც:

– მენეჯერი ლიდერია და არა ბოსი;

– მხარდაჭერა და ზრუნვა უპირველესია;

– მიზანი ნათელია და მკაფიო მთელი გუნდისთვის;

– უკუკავშირი დაუყოვნებლივი და კონსტრუქციულია;

– ეგო არ არსებობს, არსებობს “ჩვენ” და არა “მე”;

– გამოწვევასა და უნარებს შორის ბალანსია დაცული;

– ადამიანი ბედნიერია;

– ბიზნესი წარმატებულია.

გახსოვდეს, თუ შენ  არ იზრუნებ შენი თანამშრომლების მენტალურ კეთილდღეობაზე, შენი კონკურენტები იზრუნებენ მათზე.

ლიკა ნოზაძეTalent Flow _Management Consulting-ის დამფუძნებელი და Flow follower.

ჰიბრიდული კომუნიკაცია – თავსატეხი თუ შესაძლებლობა

Talent Flow-ს დამფუძნებელმა ლიკა ნოზაძემ და  Art Inception Georgia-ს დამფუძნებელმა გვანცა კიკალიშვილმა ახალი საავტორო კურსი – ჰიბრიდული კომუნიკაცია დაანონსეს.

Continue reading “ჰიბრიდული კომუნიკაცია – თავსატეხი თუ შესაძლებლობა”

Art Flow – Art Inception Georgia-ს და Talent Flow-ს უნიკალური კოლაბორაციული პროდუქტი

Art Inception Georgia და Talent Flow Management Consulting წარმოგიდგენთ ახალ, უნიკალურ კოლაბორაციულ პროდუქტს – Art Flow. Continue reading “Art Flow – Art Inception Georgia-ს და Talent Flow-ს უნიკალური კოლაბორაციული პროდუქტი”

დაამუღამე იზოლაცია ანუ  ჩახტი Flow-ში – ლიკა ნოზაძის ბლოგი

როცა გარეთ თბილი აპრილია და შენ ასრულებ მოწოდებებს #დარჩისახლში;

როცა ექსტრავერტი ხარ და ადამიანებთან ურთიერთობა გენატრება;

როცა ცხოვრება ქცევების შეცვლას გთხოვს;

როცა ზუსტად იცი, რომ ესეც გაივლის და საბოლოოდ პოზიტიურ გამოცდილებად დაგრჩება…

იღებ ლეპტოპს და იწყებ იმის გაკეთებას, რასაც აქამდე არ აკეთებდი.

დღეს, ბევრი კომპანიის ეიჩარი თავისი შესაძლებლობის მაქსიმუმს აკეთებს, რომ თანამშრომლებზე იზრუნოს, ზოგი ეიჩარი შეუძლებელს აკეთებს და ყველას მაქსიმალურად უნარჩუნებს სამსახურებს, კარგ განწყობას, დაფასებულობის განცდას.

ჩვენ Talent Flow-ს ტალანტების სკაუტებმა (ასე ჰქვია HR ბიზნეს პარტნიორებს ჩვენთან) გადავწყვიტეთ, დაგვეწყო კამპანია: „შენ ზრუნავ შენს თანამშრომელზე, ვინ ზრუნავს შენზე?“ ჩვენვე გადავწყვიტეთ ჩვენიანებზე ზრუნვა საკუთარ თავზე აგვეღო და იდეებიც წამოვიდა.

პირველი ივენთი იყო მონატრებული ერთმანეთის მოკითხვა და დანახვა.

მერე დაიწყო #hrchallenges, რომლის მიზანიცაა პოზიტიურ განწყობასთან ერთად ერთმანეთს კარგი გამოცდილებები გავუზიაროთ.

პირველი #hrchallenge სწორედ თვითიზოლაციაში დამუღამებული უნარების თუ ქცევების გაზიარებას დაეთმო. დანარჩენ ჩელენჯებს პერიოდულად გავაჟღერებთ. მთავარი მუღამი ამ ამბავში არის ორი რამე: შევინარჩუნოთ პოზიტიური განწყობა და გავუზიაროთ ერთმანეთს რაც შეიძლება მეტი პოზიტივი – გამოცდილება, ქცევა, უნარი, ჩვევა, ხასიათი. სულ 4 ჩელენჯი გვექნება და აუცილებლად გამოვავლენთ, თითოეულის ბოლოს, გამარჯვებულებს – FLOW Stars, რომლებიც საჩუქრად მიიღებენ ჩვენი კომპანიის სერვისებიდან, მათთვის სასურველ ნებისმიერ მომსახურებას, უფასოდ. ასევე გვეყოლება Flow Super Star – ყველაზე აქტიური, ყველაზე პოზიტიური მონაწილე, რომელიც ჩვენი თიმისგან სუპერ პრიზს მიიღებს საჩუქრად. სუპერ პრიზს გამარჯვებულთან ერთად გამოვაცხადებთ.

ჩელენჯების გარდა გვაქვს და გვექნება ონლაინ ივენთები, სადაც სხვადასხვა საინტერესო თემაზე ვისაუბრებთ ჩვენს კოლეგა ეიჩარებთან და არა მარტო ეიჩარებთან ერთად. 14 აპრილს სუპერ კოლეგებთან ერთად გვქონდა #hrspeakups, სადაც განვიხილეთ რატომ არის „ცუდი“ ეიჩარობა. ონლაინ ივენთები ლაივ სტრიმით გადის ჩვენს Facebook გვერდზე – Talent Flow და მისი მოსმენის, ყურების შესაძლებლობა აბსოლუტურად ყველა მსურველს აქვს. რაც მთავარია, ეს ყველაფერი სრულიად უფასოა, რადგან ჩვენი მიზანია რაც შეიძლება მეტ ადამიანზე ვიზრუნოთ და რაც შეიძლება მეტი პოზიტივი გავაზიაროთ.

ხოდა, მეგობრებო, ეიჩარებო, არაეიჩარებო, ნაცნობებო თუ უცნობებო, თუ გინდათ რომ ამ იზოლაციის პერიოდში კარგი რაღაცეები დაამუღამოთ და Flow-ში ჩახტეთ, გელით ამ კარგ ამბებში ზოგს მონაწილეებად, ზოგს მსმენელებად, ზოგს ლუპით მაყურებლებად – ჩვენ ყველა გაგვეხარდებით.

რა არის Flow და რატომ უნდა გინდოდეთ Flow-ში ჩახტომა? გარდა იმის, რომ Flow პოზიტიური ფსიქოლოგიის ცნებაა და მას თანამედროვე ლიდერები საუკეთესოდ იყენებენ საკუთარი და გუნდის წარმატებისთვის, ჩვენს ენაზე Flow არის  მუღამში ჩავარდნა, რომლის დროსაც ისეთი გატაცებული ხარ ამ მუღამებით დროის გასვლას ვერც კი ამჩნევ, ხოდა ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ზუსტად ეს გვჭირდება ახლა ყველას – May Flow be with us!

“აუ არ მცალიადან” – “აუ რა ვაკეთომდე” დარჩი სახლში ანუ დაამუღამე სახლში ყოფნა

ზუსტად 1 თვის წინ შენ, ვინც ახლა ამას კითხულობ, ცხოვრობდი სულ სხვანაირად. დგებოდი დილით, სვამდი ყავას და გარბოდი სამსახურში.

Continue reading ““აუ არ მცალიადან” – “აუ რა ვაკეთომდე” დარჩი სახლში ანუ დაამუღამე სახლში ყოფნა”

როგორ მოიგო ლიკა ნოზაძემ ,,გრანდ ვოიაჟის” მთავარი პრიზი HR ბიზნეს სამიტზე

2019 წლის HR ბიზნეს სამიტზე, რომელიც წელიწადში ერთხელ ტარდება და HR-ში ყველაზე მასშტაბური ღონისძიებაა, ტურისტულმა კომპანია გრანდ ვოიაჟმა  დააწესა 2 ავიაბილეთი.

Continue reading “როგორ მოიგო ლიკა ნოზაძემ ,,გრანდ ვოიაჟის” მთავარი პრიზი HR ბიზნეს სამიტზე”

8 ნოემბერს HR hub-ის ღონისძება HR Nights ჩატარდება

8 ნოემბერს, 20:00 სთ-ზე Magti Club-ში HR hub-ის ღონისძიება განახლებული ფორმატით HR Nights გაიმართება.

Continue reading “8 ნოემბერს HR hub-ის ღონისძება HR Nights ჩატარდება”

,,თანამშრომლების ბედნიერებაზე ზრუნვა 21-ე საუკუნის ბიზნესის გამოწვევაა” – ლიკა ნოზაძე

ზუსტად 1 წლის წინ ბაზარზე გამოჩნდა ახალი საკონსულტაციო კომპანია Talent Flow, რომელიც HR კონსულტანტმა ლიკა ნოზაძემ დააფუძნა. Continue reading “,,თანამშრომლების ბედნიერებაზე ზრუნვა 21-ე საუკუნის ბიზნესის გამოწვევაა” – ლიკა ნოზაძე”

,,ჩვენ გვეამაყება ის ტრადიციები, რამაც კომპანია დღემდე მოიყვანა” – ლიკა ნოზაძე

„ნიკორა” სუპერმარკეტების ქსელი წარმოდგენილია მთელი საქართველოს მასშტაბით და მოიცავს 265 სავაჭრო ობიექტს.  Continue reading “,,ჩვენ გვეამაყება ის ტრადიციები, რამაც კომპანია დღემდე მოიყვანა” – ლიკა ნოზაძე”

31 მაისს HR ბიზნეს სამიტი ჩატარდება

31 მაისს, King David-ის ივენთ ჰოლში, HR hub-ის ორგანიზებით, წლის მთავარი HR მოვლენა HR ბიზნეს სამიტი 2019 გაიმართება.  Continue reading “31 მაისს HR ბიზნეს სამიტი ჩატარდება”