შემოგვიერთდით

24 მარტს ვორქშოპი ,,როგორ გარდავქმნათ პრობლემა შესაძლებლობად?” ჩატარდება

HR hub – ის ღონისძიებების სერია TOP HR თემები გრძელდება. 24 მარტს 18:00 King David-ში, Meta Business Hotel-ში (მ.ალექსიძის 12)  ვორქშოპი “როგორ გარდავქმნათ პრობლემა შესაძლებლობად?”  ჩატარდება. Continue reading “24 მარტს ვორქშოპი ,,როგორ გარდავქმნათ პრობლემა შესაძლებლობად?” ჩატარდება”

,,TOP HR თემები” – რა ღონისძიებები გაიმართება მარტში?!

HR hub – ის ღონისძიებების სერია TOP HR თემები გრძელდება. Continue reading “,,TOP HR თემები” – რა ღონისძიებები გაიმართება მარტში?!”

,,TOP HR თემები” – რა ღონისძიებები გაიმართება თებერვალში?!

HR hub – მა ღონისძიებების ახალი სერია დაიწყო.

პროექტის ფარგლებში თებერვალში TOP HR თემებზე ორი სხვადასხვა ღონისძიება გაიმართება.

TOP HR თემა თებერვალი I: “თანამედროვე კომპანიებში ორგანიზაციული კულტურის ფორმირება – ბრენდინგის როლი”.

17 თებერვალს 17:00 “მეამას” სივრცე.
ღონისძიებაზე პანელ დისკუსია გაიმართება, სადაც სპიკერები გაგვიზიარებენ გამოცდილებას, ქეისებს და ერთად ვიმსჯელებთ სხვადასხვა მნიშვნელოვან საკითხზე.
ღონისძიებაზე დასწრების ღირებულება:  65 ლარი + დღგ.
ვინ იქნებიან სპიკერები:
  • შოთა ჩინჩალაძე -ბრენდის ერთადერთი სერტიფიცირებული სტრატეგი საქართველოში;
  • ნინო გვაზავა -High-Tech Solutions დირექტორი;
  • დაჩი ჭოლაძე Pulsar AI – დამფუძნებელი და დირექტორი;
  • მარიამ მებურიშვილი MEAMA – ადამიანური კაპიტალის განვითარების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი;
  • თეა მახარაძე – TBC დაზღვევა – ადამიანების მენეჯმენტის განყოფილების უფროსი.
ასევე მოეწყობა ტური მემას ოფისში, რომელიც მსოფლიო არქიტექტურის კონკურსის გამარჯვებულია.
დასასწრებად საჭიროა რეგისტრაცია: https://forms.gle/SddW487KXJGAuvvKA ადგილები შეზღუდულია.

ღონისძიების ფარგლებში Instagram page-ზე: shota.about.branding იქნება LIVE.

TOP HR თემა თებერვალი  II: 1. შრომით-სამართლებრივი ურთიერთობები პრაქტიკაში – სიახლეები და მიმდინარე ცვლილებები. 2. ხელფასებისა და კომპენსაციების სამართლებრივი მხარე.

28 თებერვალს, 19:00სთ-ზე, “ბოტანიში”.
ღონისძიებაზე დასწრების ღირებულება: 77 ლარი დღგ-ს ჩათვლით.
დასასწრებად საჭიროა რეგისტრაცია: https://forms.gle/SddW487KXJGAuvvKA ადგილები შეზღუდულია.

ვინ იქნებიან სპიკერები:

სპიკერი I: ლევან მოსახლიშვილი – სს “საქართველოს ენერგეტიკის განვითარების ფონდის“ დირექტორის მოადგილე იურიდიულ საკითხებში. კავკასიის უნივერსიტეტისა და კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ასოცირებული პროფესორი და efix-ის ენერგეტიკული ელჩი საქართველოში. ლევან მოსახლიშვილი ფლობს სამართლის დოქტორის ხარისხს და გახლავთ ენერგეტიკის და ელექტროინჟინერიის დოქტორანტი. არის შვიდი მონოგრაფიის, 26 სამეცნიერო სტატიის და 14 კვლევის ავტორი და თანაავტორი.

თემა: შრომით-სამართლებრივი ურთიერთობები პრაქტიკაში – სიახლეები და მიმდინარე ცვლილებები;

უფრო კონკრეტულად კი იქნება:
➡ ცვლიანი სამუშაო გრაფიკისა და ზეგანაკვეთური სამუშაოს შესახებ საკითხების განხილვა;
➡ ხელშეკრულების პირობების განსაზღვრა;
➡ შრომითი ურთიერთობის დაწყება, ხელშეკრულების მოშლა და სამართლებრივი პრობლემები;
➡დეკრეტი და შვებულება – მიმდინარე ცვლილებები;
➡ სასამართლო პრაქტიკა – შრომითი დავების წარმოება და ძირითადი ასპექტები სამართლებრივ დავებში;
➡ ანაზღაურების დაყოვნებისათვის წარმოშობილი ზიანის დაკისრება;
➡ დასაქმებულის გათავისუფლება რეორგანიზაციის საფუძველზე;
➡ ხელშეკრულების არსებითი პირობის ცვლილება.
სპიკერი II : გრიგოლ სიდამონიძე – ადვოკატი, 15 წლიანი გამოცდილებით კორპორატიულ სამართალში და შრომით ურღიერთობებში.
თემა: ხელფასებისა და კომპენსაციების სამართლებრივი მხარე.
თანამშრომლის შრომის ანაზღაურების ელემენტების სამართლებრივი და ფინანსური საკითხები. საუბარი იქნება ბონუსებზე, შესრულებულ სამუშაოზე დამოკიდებულ ანაზღაურებაზე, სახელფასო დანამატებსა და სხვა ბენეფიტებზე. ასევე, განიხილება ზეგანაკვეთური ანაზღაურება და მის გამოთვლის გზები.

ადგილზე დაგხვდებათ სასიამოვნო გარემო და ფურშეტი.

სურვილის შემთხვევაში შეგიძლიათ ორივე ღონისძიებას დაესწროთ. ამ შემთხვევაში ღირებულება 135 ლარი იქნება.

HR hub-ის ისტორია 2015 წლის 9 ივლისს დაიწყო. ეს არის სივრცე, სადაც ხდება HR სიახლეების გაცნობა და ყოველთვე ტარდება შეხვედრები ამ სფეროში მოღვაწე პროფესიონალებისთვის. აქ მიმდინარეობს ცოდნისა და საინტერესო გამოცდილების, რეალური ქეისების გაზიარება, მსჯელობა კრეატიულ იდეებსა და მიდგომებზე HR სფეროში. პროფესიონალები ჰაბის ღონისძიებებზე საუბრობენ გამოწვევებზე, წარმოაჩენენ მიღწევებსა და წარმატებულ ქეისებს. ამ ეტაპზე HR hub–ში 1000-ზე მეტი კერძო და საჯარო სექტორის HR პრაქტიკოსია გაერთიანებული.

ღონისძიების მხარდამჭერები არიან: MEAMA Sfero.ge სასტუმრო EPISODE ბოტანია KD4US Grant Thornton Georgia.

2 ოქტომბერს “არგეში” HR რთველი გაიმართება

HR hub – ის ორგანიზებით 2 ოქტომბერს (12:00-18:00), კახეთში (თელავი, რუისპირი), Hotel & Wine Cellar ARGE – ში გაიმართება HR რთველი, რომელიც უკვე ტრადიციად იქცა.

განრიგი

  • 09:00 შეკრება იუსტიციის სახლის მოპირდაპირე მხარეს გაჩერებასთან (ავტობუსს ეწერება Omnibus); 
  • 09:30 თბილისიდან გამგზავრება (ზუსტად ამ დროს გავა ავტობუსი);
  • 12:00 რთველი რუისპირის ბიოდინამიურ მეურნეობაში;

რთველის შემდეგ გადავინაცვლებთ Hotel & Wine Cellar ARGE – ში, სადაც გაიმართება ღონისძიება და შემდეგი აქტოვობები:

  • 12:40 სპიეკრი: თამარ ბოსიკაშვილი – აისიტექის თანადამფუძნებელი და დირექტორი.
  • თემა: HR პროცესების სრული გაციფრულება და რუტინული სამუშაოების მინიმუმამდე დაყვანა.
  • 13:25 სპიეკრი: ანდრო მესხორაძე – ჯეოსიფთის დირექტორი.
  • თემა: Google Workspaceკორპორატიულ კულტურაში
  • 13:45 მასტერკლასები და ლანჩი
  • 14:45 სპიეკრი: მედეა ტაბატაძე – სპიკერი, ტრენერი, კონსულტანტი
  • თემა: HRM – ის ახალი პროფესიები, პოზიციები, საქმიანობები და ამოცანები
  • 15:45 თავისუფალი დრო
  • 16:10 თბილისში გამომგზავრება.

ღონისძიება რამდენიმე ნაწილისგან შედგება: ძირითადი და არაფორმალური.

პირველ ნაწილში საუბარი იქნება HRM – ის ახალ პროფესიებსა და ტექნოლოგიურ სიახლეებზე, რომლებიც HR მენეჯერებს ყოველდღიურ საქმიანობაში სჭირდებათ.

სპიკერი I: მედეა ტაბატაძე – სპიკერი, ტრენერი, კონსულტანტი.

თემა: HRM – ის ახალი პროფესიები, პოზიციები, საქმიანობები  და ამოცანები.

HRM-ს დაემატა ახალი საქმიანობები (მაგ.კომუნიკაციები, დამსაქმებლის ბრენდინგი, Tech  და ა.შ) რომლებიც გაჩნდა ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად. მედეა იასუბრებს რა ახალი მიმართულებები, როლები გვჭირდება ადამიანური კაპიტალის მართვაში, გაგვიზიარებს რჩევებსა და რეკომენდაციებს.

ასევე, გაგაცნობთ კომპანიას Aisitec – სა და ჯეოსოფტს, რომლებიც საინტერესო და სასარგებლო პროდუქტებს წარმოადგენენ სპეციალური შეთავაზებებით.

სპიკერი II: თამარ ბოსიკაშვილი – აისიტექის თანადამფუძნებელი და დირექტორი.

თემა: HR პროცესების სრული გაციფრულება და რუტინული სამუშაოების მინიმუმამდე დაყვანა.

აისიტექი ქართული კომპანიაა, რომელიც დაარსდა 2016 წელს. აისიტექმა შექმნა პროდუქტები, რომლებიც ორგანზაციებს ეხმარება ბიზნეს-პროცესებიდან ამოიღონ ქაღალდის დოკუმენტები და სრულად გადავიდნენ საქმეების ელექტრონულ წარმოებაზე.

აისიტექი გთავაზობთ ორ პროდუქტს: ელექტრონული ხელმოწერებისა და დოკუმენტბრუნვის სისტემას www.validate.ge, ასევე ადამიანური რესურსების მართვისა და თვითმომსახურების სისტემას www.selfservice.ge.

validate.ge -ზე შეგიძლიათ ატვირთოთ ნებისმიერი ელექტრონული დოკუმენტი, შეამოწმოთ მასზე დადებული კვალიფიციური ელექტრონული ხელმოწერებისა და შტამპების უტყუარობა, რათა დარწმუნდეთ, რომ ყველაფერი საქართველოს კანონმდებლობის მიხედვითაა შესრულებული. ამით სამომავლოდ თავიდან აიცილებთ ყველანაირ პრობლემას, რაც არასწორად ხელმოწერილმა დოკუმენტმა შეიძლება გამოიწვიოს. პორტალის მეშვეობით თავადაც შეგიძლიათ მოაწეროთ ხელი ID ბარათით ან დაადოთ კვალიფიციური ელექტრონული შტამპი. მეტიც, განსხვავებით ID ბარათისგან, რომლის თან ტარება ისედაც სულ საჭიროა, შტამპის ბარათი შეგიძლიათ თან არ იქონიოთ – გჭირდებათ მხოლოდ მისი შეერთება რომელიმე კომპიუტერზე ოფისში. validate.ge საშუალებას მოგცემთ მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან დაადოთ შტამპი და თან ისე, რომ უსაფრთხოება სრულად დაცული იყოს. პორტალის საშუალებით შეგიძლიათ მარტივად გაუზიაროთ დოკუმენტები სხვებს, მოიწვიოთ თქვენი თანამშრომლები ელექტრონულ სამუშაო სივრცეებში, რომლებსაც შექმნით პროექტებისთვის, სამუშაო ჯგუფებისთვის ან თქვენთვის სასურველი ნებისმიერი სხვა მიზნით.

სპიკერი III: ანდრო მესხორაძე – ჯეოსიფთის დირექტორი.

თემა: Google Workspaceკორპორატიულ კულტურაში

Google-ის სერვისები რომელსაც ყოველდღიურად ვიყენებთ.
Google-ის სერვისები ბიზნესისთვის რომელიც კორპორატიულ კომუნიკაციასა და კოლაბორაციას გაამარტივებს
  • კორპორატიული მეილი Gmail-ზე;
  • საოფისე აპლიკაციები – Editors – რედაქტორები, Docs, Sheets, Slides, Forms;
  • Google Drive ღრუბლოვანი ფაილსაცავი;
  • Calendar – საქმიანი და გაზიარებადი კალენდარი;
  • Meet – ვიდეო და აუდიო კონფერენცია;
  • Chat –  ვკორპორატიული ჩეთი, Rooms-ი, Tasks;
  • და სხვა Google Workspace – აპლიკაციები;
  • Geosoft როგორც Google Cloud -ის პარტნიორი და როლი ქართულ ბიზნესში.

მეორე ნაწილში კი გელოდებათ შემდეგი აქტივობები:

  1. რთველში მონაწილეობა;
  2. კახური შოთის გამოცხობა;
  3. ჩურჩხელების ამოვლება;
  4. მწვადის შეწვა მაყალზე;
  5. ღვინის დეგუსტაცია.

დარეგისტრირდით 30 სექტემბრამდე: https://forms.gle/SddW487KXJGAuvvKA

თუ სასტუმროში დარჩენას გადაწყვეტთ, გიზიარებთ შეთავზებას.

HR hub ეს არის გამოცდილებისა და ცოდნის გაზიარება, კონტაქტები და ის თუ რა ხდება HRM – ის შიდა სამზარეულოში. გამორჩეული ფორმატის, კონცეფციის პირველი ქართული HR ღონისძიებები.

აქ ხდება უცხოელი და ქართველი წარმატებული HR პროფესიონალების გამოცდილების გაზიარება ამ სფეროს პრაქტიკოსებისთვის. კლუბის შექმნის მიზანი HR მენეჯერებისთვის ცოდნის გაღრმავება, პროფესიული ზრდა და გამოცდილების გაზიარებაა. HR hub-ში გაერთიანებულ HR პრაქტიკოსებს საშუალება აქვთ დაესწრონ სხვადასხვა შეხვედრებს წარმატებული ქართველი და უცხოელი პროფესიონალების, მენტორების მონაწილეობით.

HR hub-ის ისტორია 2015 წლის 9 ივლისს დაიწყო. ეს არის სივრცე, სადაც ხდება HR სიახლეების გაცნობა და ყოველთვე ტარდება შეხვედრები ამ სფეროში მოღვაწე პროფესიონალებისთვის. აქ მიმდინარეობს ცოდნისა და საინტერესო გამოცდილების, რეალური ქეისების გაზიარება, მსჯელობა კრეატიულ იდეებსა და მიდგომებზე HR სფეროში. პროფესიონალები ჰაბის ღონისძიებებზე საუბრობენ გამოწვევებზე, წარმოაჩენენ მიღწევებსა და წარმატებულ ქეისებს. ამ ეტაპზე HR hub–ში 1000-ზე მეტი კერძო და საჯარო სექტორის HR პრაქტიკოსია გაერთიანებული.

ღონისძიების მხარდამჭერები არიან: Aisitec ჯეოსოფთი  Hotel & Wine Cellar ARGE  sfero.ge King David KD4US Grant Thornton Georgia.

15 სექტემბერს HR hub-ის ახალი სეზონის გახსნის ღონისძიება გაიმართება

15 სექტემბერს, 19:00 – 22:00 სთ-ზე, ექსპო ჯორჯიაში (ა.წერეთლის 118, პავილიონი N3, დარბაზი E), HR hub – ის ახალი სეზონის გახსნის ღონისძიება გაიმართება.

Continue reading “15 სექტემბერს HR hub-ის ახალი სეზონის გახსნის ღონისძიება გაიმართება”

“ტალანტების დეფიციტი – ბიზნესის N1 გამოწვევა” – 2 აგვისტოს Meta Business Hotel-ში HR hub – ის ღონისძიება ჩატარდება

2 აგვისტოს, 19:00სთ-ზე, Meta Business Hotel-ში HR hub – ის მორიგი ღონისძიება ყველაზე ,,ცხელ” თემას დაეთმობა. Continue reading ““ტალანტების დეფიციტი – ბიზნესის N1 გამოწვევა” – 2 აგვისტოს Meta Business Hotel-ში HR hub – ის ღონისძიება ჩატარდება”

26 მარტს HR hub – ის ღონისძიება ,,კორპორატიული კულტურის ქეისები” ჩატარდა

HR hub – ის ორგანიზებით, 26 მარტს ღონისძიება ,,კორპორატიული კულტურის ქეისები” ჩატარდა. ღონისძიებას 65-ზე მეტი HR მენეჯერი დაესწრო. Continue reading “26 მარტს HR hub – ის ღონისძიება ,,კორპორატიული კულტურის ქეისები” ჩატარდა”

ტრენინგზე “შრომის სამართალი მთელი გუნდისთვის” რეგისტრაცია დაიწყო

HR სკოლას დაემატა ახალი კურსი “შრომის სამართალი მთელი გუნდისთვის”, რომელიც  Grant Thornton – თან ერთად განხორციელდება. Continue reading “ტრენინგზე “შრომის სამართალი მთელი გუნდისთვის” რეგისტრაცია დაიწყო”

სს გეფა “HR გალა 2021” – ის გამარჯვებულია

28 დეკემბერს კინოთეატრ ამირანში HR Gala ღონისძიება გაიმართა, სადაც 2021 წლის HR პროექტები იყო წარდგენილი. Continue reading “სს გეფა “HR გალა 2021” – ის გამარჯვებულია”

11 და 12 დეკემბერს HR მენეჯმენტის თემაზე ინოვაციური ბანაკის ღონისძიება ჩატარდება

2021 წლის 11 და 12 დეკემბერს „ჯუნიორ ეჩივმენტი საქართველო’’ აშშ-ს საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) პროექტის „სამეწარმეო განათლების მხრადაჭერა ევროპასა და ევრაზიაში“ ფარგლებში,  HR hub-თან თანამშრომლობით, მართავს ინოვაციების ბანაკის ონლაინ (Zoom) ღონისძიებას.

HR მენეჯერებს ეძლევათ შესაძლებლობა მათი ორგანიზაციის სახელით მიიღონ მონაწილეობა ღონისძიებაში ექსპერტის სტატუსით და მოსწავლეებს გაუწიონ კონსულტაციები ადამიანური რესურსების მართვის საკითხებში.

სურვილის შემთხვევაში შესაძლებელია ორგანიზაციიდან წარადგინოთ ასევე ჟიურის წევრი ან ფავორიტ გუნდებს გადასცეთ სიმბოლური საჩუქრები.

ესქპერტებისთვის ღონისძიებაზე დასწრება სავალდებულოა 11 დეკემბერს, ხოლო ჟიურის წევრისთვის 12 დეკემბერს, ღონისძიების განრიგის მიხედვით.

  • დეტალები ღონისძიების შესახებ ბმული;
  • ღონისძიებიეს განრიგი ბმული.

ინოვაციების ბანაკის შესახებ

ინოვაციების ბანაკი ეს არის იდეების ინტენსიური გენერირების ღონისძიება, სადაც 15-დან 18 წლამდე 100 ახალგაზრდა ჩაერთვება კონკრეტული ბიზნეს გამოწვევის გარშემო, რომლის შესახებაც უნდა წარმოადგინონ იდეები და ეფექტური მეთოდებით გადაჭრან პრობლემა. ასევე, სტუდენტები სწავლობენ თუ, როგორ უნდა მოახდინონ იდეების განვითარება და ჩამოყალიბება შეზღუდული დროის პირობებში. მუშაობის პროცესში, ორგანიზების ყველა ეტაპი იქნება ონლაინ პალატფორმა ZOOM.US-ის მეშვეობით.

გუნდების ფორმირების შემდეგ ახალგაზრდები გაეცნობიან ბიზნეს გამოწვევას, რომლის გადაჭრის გზებზეც იმუშავებენ 2 დღის განმავლობაში. აღნიშნული ბიზნეს ამოცანა იქნება სპეციფიური და რეალური პრობლემების შესახებ. ეს კი ითვალისწინებს, რომ ისინი ღრმად უნდა გაეცნონ სხვადასხვა მიმართულებებით ქვეყანაში და მსოფლიოში არსებულ სიტუაციას, კარგად უნდა შეისწავლონ ინდუსტრია, სახელმწიფოს მოქმედების სტრატეგია და განავითარონ ისეთი საქონლის და/ან მომსახურების კონცეფცია, რომელიც დაეხმარებათ მათ პრობლემის სწორად და ეფექტურად გადაჭრაში. გუნდებს ეყოლებათ გამოცდილი მენტორები (სტუდენტები სხვადასხვა უნივერსიტეტიდან) და ასევე, ექსპერტები სხვადასხვა  ბიზნეს სექტორიდან, რომლებიც გაუწევენ ინტენსიურ კონსულტაციებს, მიაწვდიან საჭირო ინფორმაციას და დაეხმარებიან იდეების განვითარებაში.

ღონისძიებაზე თითოეული გუნდი ვალდებულია წარმოადგინოს ბიზნესგეგმის კონცეფცია კანვას მოდელით და 4 წუთიანი პრეზენტაცია, რომლის მიხედვითაც დღის ბოლოს ჟიური გამოავლენს გამარჯვებულ გუნდს.

გამარჯვებული გუნდი დასაჩუქრდება სიმბოლური საჩუქრებით, ასევე, ღონისძიების ყველა მონაწილეს გადაეცემა 123 ქვეყანაში ცნობადი სერტიფიკატი „ინოვაციების ბანაკში“ მონაწილეობისათვის.

ღონისძიებაში მონაწილეობის სურვილის შემთხვევაში დარეგისტრირდით: https://forms.gle/XPJfd9givdhwEAGj9