24 მარტს ვორქშოპი ,,როგორ გარდავქმნათ პრობლემა შესაძლებლობად?” ჩატარდება
HR hub – ის ღონისძიებების სერია TOP HR თემები გრძელდება. 24 მარტს 18:00 King David-ში, Meta Business Hotel-ში (მ.ალექსიძის 12) ვორქშოპი “როგორ გარდავქმნათ პრობლემა შესაძლებლობად?” ჩატარდება. Continue reading “24 მარტს ვორქშოპი ,,როგორ გარდავქმნათ პრობლემა შესაძლებლობად?” ჩატარდება”
კურსზე “ქოუჩინგური ინსტრუმენტები HR მენეჯერებისთვის” რეგისტრაცია დაიწყო
HR სკოლაში სიახლე გვაქვს. მაღალი მოთხოვნიდან გამომდინარე, HR მენეჯერებისთვის საჭირო და სასარგებლო ვორქშოპი “ქოუჩინგის ინსტრუმენტები HR მენეჯერებისთვის” შევქმენით.
მიმდინარეობს ახალი ნაკადის მიღება.
კურსი განკუთვნილია მოქმედი HR პრაქტიკოსებისთვის, რომელთაც სურთ გაიმრავალფეროვნონ პროფესიული საქმიანობის სპექტრი და დანერგონ მასში ქოუჩინგური პრინციპები და ინსტრუმენტები, რაც შედეგად მოიტანს თანამშრომელთა პროდუქტიულობის ამაღლებას.
კურსის მიზანს წარმოადგენს ქოუჩინგის ძირითადი პრინციპებისა და ინსტრუმენტების გაცნობა და HR-ის საქმიანობაში მათი გამოყენების ხელშეწყობა.
კურსის განმავლობაში განხილული იქნება ქოუჩინგის ძირითადი პრინციპები და ინსტრუმენტები, ასევე როგორ არის მათი ინტეგრირება შესაძლებელი ადამიანური რესურსების მართვის პროცესში.
კურსი დაფუძნებულია გამოცდილებითი სწავლების მეთოდიკაზე, რაც მონაწილეებს შესაძლებლობას აძლევს თეორიული ცოდნის მიღების შემდეგ პრაქტიკულ სავარჯიშოებსა და სიმულაციებში მიიღონ მონაწილეობა და ამით გამოიმუშაონ პრაქტიკული უნარ-ჩვევები.
ვინ ჩაატარებს ვორქშოპებს?
ნინო ბერუაშვილი ფლობს ადამიანური რესურსების მართვის და სწავლების სფეროში 15+ წლიან გამოცდილებას სხვადასხვა წამყვან ორგანიზაციებში, ამჟამად არის ორგანიზაცია ,,MinDoor”-ის მმართველი პარტნიორი და დამფუძნებელი. ნინო ფსიქოლოგიის მაგისტრია, ასევე გავლილი აქვს კემბრიჯის უნივერსიტეტის ბიზნესის სკოლის ლიდერობის პროგრამა (Advanced Leadership Program). ნინო არის სერთიფიცირებული ქოუჩი (Erickson International; Jungian International School, Coaching rising), ასევე არის ემოციური ინტელექტის სერთიფიცირებული ტრენერი (Rochemartin London). გარდა ამისა, პარალელურად დაკავებულია აკადემიური საქმიანობით რამდენიმე უნივერსიტეტში.
ვისთვისაა ვორქშოპი?
ვორქშოპი განკუთვნილია:
- HR გუნდებისთვის, HR დირექტირებისთვის, HR მენეჯერებისთვის, HR – ის სხვადასხვა მიმართულების მენეჯერებისთვის.
როგორ დავრეგისტრირდეთ?
დარეგისტრირდით ბმულზე 28 მარტამდე: forms.gle/coaching
მის: სასტუმრო ეპიზოდი პეკინის 41 (გაგარინის მოედნზე).
რა ხანგრძლივობისაა?
კურსი მოიცავს 8 შეხვედრას. ჩატრდება სამშაბათს და ხუთშაბათს 19:00 სთ-ზე. თოთოეული ლექცია 2 საათიანია.
კურსის ღირებულება და გადახდის პირობები როგორია?
კურსის ღირებულებაა 830 ლარი. გადახდა შესაძლებელია ორ ნაწილად.
როდის დაიწყება სწავლა?
სწავლა დაიწყება თებერვლის მეორე ნახევარში.
თითოეული ვორქშოპის ხანგრძლივობაა 2 საათი.
შეხვედრა #1
27 აპრილი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- რა არის ქოუჩინგი?
- რა არის ქოუჩინგის ძირითადი პრინციპები?
- როგორ არის შესაძლებელი ქოუჩინგის გამოყენება HR მენეჯმენტში
შეხვედრა #2
2 მაისი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- ქოუჩინგური კომპეტენციები HR-ებისთვის: ქოუჩინგური აზროვნების სტილი, სანდო და უსაფრთხო გარემოს შექმნა; ჩართულობის შენარჩუნება;
შეხვედრა #3
4 მაისი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- ქოუჩინგური კომპეტენციები HR-ებისთვის: თანამშრომელთა ცნობისმოყვარეობის გაღვივება და მათი ზრდის ხელშეწყობა GROW მეთოდის გამოყენების მეშვეობით
შეხვედრა #4
11 მაისი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- როგორ გავზარდოთ თანამშრომელთა მოტივაცია ქოუჩინგური კომუნიკაციის მეშვეობით?
- თანამედროვე მოტივაციის თეორია და ქოუჩინგი
შეხვედრა #5
16 მაისი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- ორგანიზაციული კულტურის მართვა ქოუჩინგური ინსტრუმენტების მეშვეობით
- როგორ აღმოვაჩინოთ ორგანიზაციული კულტურის ტოქსიკურობის სიმპტოპები და როგორ მოვახდინოთ ორგანიზაციული კულტურის დეტოქსი
შეხვედრა #6
18 მაისი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- თანამშრომელთა კარიერული განვითარება: როგორ დავეხმაროთ თანამშრომლებს ხედვის შემუშავებასა და მის განხორციელებაში?
შეხვედრა #7
23 მაისი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- თანამშრომელთა საქმიანობის მართვა: როგორ უზრუნველვყოთ თანამშრომელთა საქმიანობის შესრულების მიზნების დასახვა ქოუჩინგური მიდგომის გამოყენებით
შეხვედრა #8
25 მაისი სასტუმრო “ეპიზოდი“
- უკუკავშირის ტექნიკები და ქოუჩინგური მიდგომა უკუკავშირის დროს
- როგორ მივცეთ თანამშრომლებს განმავითარებელი უკუკავშირი
სადემონსტრაციო სესია.
სადემონტრაციო სესიის დროს კურსის თითოეული მსმენელი მონაწილეობას მიიღებს სიმულაციაში, რომლის მეშვეობითაც შეფასდება კურსის განმავლობაში ათვისებული პრაქტიკული უნარ-ჩვევები.
HR hub Next-ის მეცხრამეტე ნაკადის მიღება გამოცხადდა
HR hub Next – ეს არის HR hub-ის ინოვაციური პროექტი მომავალი ადამიანური რესურსების მართვის მენეჯერებისთვის, HR სფეროში განვითარების განსაკუთრებული შესაძლებლობა. Continue reading “HR hub Next-ის მეცხრამეტე ნაკადის მიღება გამოცხადდა”
28-29 ოქტომბერს “Bakuriani Inn-ში” HR hub-ის ღონისძიება და კვარტეტი ,,რანინას” კონცერტი გაიმართება
28-29 ოქტომბერს, ბაკურიანი ინნ-ში HR hub-ის ღონისძიება და კვარტეტი ,,რანინას” კონცერტი გაიმართება. Continue reading “28-29 ოქტომბერს “Bakuriani Inn-ში” HR hub-ის ღონისძიება და კვარტეტი ,,რანინას” კონცერტი გაიმართება”
2 ოქტომბერს “არგეში” HR რთველი გაიმართება
HR hub – ის ორგანიზებით 2 ოქტომბერს (12:00-18:00), კახეთში (თელავი, რუისპირი), Hotel & Wine Cellar ARGE – ში გაიმართება HR რთველი, რომელიც უკვე ტრადიციად იქცა.
განრიგი
- 09:00 შეკრება იუსტიციის სახლის მოპირდაპირე მხარეს გაჩერებასთან (ავტობუსს ეწერება Omnibus);
- 09:30 თბილისიდან გამგზავრება (ზუსტად ამ დროს გავა ავტობუსი);
- 12:00 რთველი რუისპირის ბიოდინამიურ მეურნეობაში;
რთველის შემდეგ გადავინაცვლებთ Hotel & Wine Cellar ARGE – ში, სადაც გაიმართება ღონისძიება და შემდეგი აქტოვობები:
- 12:40 სპიეკრი: თამარ ბოსიკაშვილი – აისიტექის თანადამფუძნებელი და დირექტორი.
- თემა: HR პროცესების სრული გაციფრულება და რუტინული სამუშაოების მინიმუმამდე დაყვანა.
- 13:25 სპიეკრი: ანდრო მესხორაძე – ჯეოსიფთის დირექტორი.
- თემა: Google Workspaceკორპორატიულ კულტურაში
- 13:45 მასტერკლასები და ლანჩი
- 14:45 სპიეკრი: მედეა ტაბატაძე – სპიკერი, ტრენერი, კონსულტანტი
- თემა: HRM – ის ახალი პროფესიები, პოზიციები, საქმიანობები და ამოცანები
- 15:45 თავისუფალი დრო
- 16:10 თბილისში გამომგზავრება.
ღონისძიება რამდენიმე ნაწილისგან შედგება: ძირითადი და არაფორმალური.
პირველ ნაწილში საუბარი იქნება HRM – ის ახალ პროფესიებსა და ტექნოლოგიურ სიახლეებზე, რომლებიც HR მენეჯერებს ყოველდღიურ საქმიანობაში სჭირდებათ.
სპიკერი I: მედეა ტაბატაძე – სპიკერი, ტრენერი, კონსულტანტი.
თემა: HRM – ის ახალი პროფესიები, პოზიციები, საქმიანობები და ამოცანები.
HRM-ს დაემატა ახალი საქმიანობები (მაგ.კომუნიკაციები, დამსაქმებლის ბრენდინგი, Tech და ა.შ) რომლებიც გაჩნდა ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად. მედეა იასუბრებს რა ახალი მიმართულებები, როლები გვჭირდება ადამიანური კაპიტალის მართვაში, გაგვიზიარებს რჩევებსა და რეკომენდაციებს.
ასევე, გაგაცნობთ კომპანიას Aisitec – სა და ჯეოსოფტს, რომლებიც საინტერესო და სასარგებლო პროდუქტებს წარმოადგენენ სპეციალური შეთავაზებებით.
სპიკერი II: თამარ ბოსიკაშვილი – აისიტექის თანადამფუძნებელი და დირექტორი.
თემა: HR პროცესების სრული გაციფრულება და რუტინული სამუშაოების მინიმუმამდე დაყვანა.
აისიტექი ქართული კომპანიაა, რომელიც დაარსდა 2016 წელს. აისიტექმა შექმნა პროდუქტები, რომლებიც ორგანზაციებს ეხმარება ბიზნეს-პროცესებიდან ამოიღონ ქაღალდის დოკუმენტები და სრულად გადავიდნენ საქმეების ელექტრონულ წარმოებაზე.
აისიტექი გთავაზობთ ორ პროდუქტს: ელექტრონული ხელმოწერებისა და დოკუმენტბრუნვის სისტემას www.validate.ge, ასევე ადამიანური რესურსების მართვისა და თვითმომსახურების სისტემას www.selfservice.ge.
validate.ge -ზე შეგიძლიათ ატვირთოთ ნებისმიერი ელექტრონული დოკუმენტი, შეამოწმოთ მასზე დადებული კვალიფიციური ელექტრონული ხელმოწერებისა და შტამპების უტყუარობა, რათა დარწმუნდეთ, რომ ყველაფერი საქართველოს კანონმდებლობის მიხედვითაა შესრულებული. ამით სამომავლოდ თავიდან აიცილებთ ყველანაირ პრობლემას, რაც არასწორად ხელმოწერილმა დოკუმენტმა შეიძლება გამოიწვიოს. პორტალის მეშვეობით თავადაც შეგიძლიათ მოაწეროთ ხელი ID ბარათით ან დაადოთ კვალიფიციური ელექტრონული შტამპი. მეტიც, განსხვავებით ID ბარათისგან, რომლის თან ტარება ისედაც სულ საჭიროა, შტამპის ბარათი შეგიძლიათ თან არ იქონიოთ – გჭირდებათ მხოლოდ მისი შეერთება რომელიმე კომპიუტერზე ოფისში. validate.ge საშუალებას მოგცემთ მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან დაადოთ შტამპი და თან ისე, რომ უსაფრთხოება სრულად დაცული იყოს. პორტალის საშუალებით შეგიძლიათ მარტივად გაუზიაროთ დოკუმენტები სხვებს, მოიწვიოთ თქვენი თანამშრომლები ელექტრონულ სამუშაო სივრცეებში, რომლებსაც შექმნით პროექტებისთვის, სამუშაო ჯგუფებისთვის ან თქვენთვის სასურველი ნებისმიერი სხვა მიზნით.
სპიკერი III: ანდრო მესხორაძე – ჯეოსიფთის დირექტორი.
თემა: Google Workspaceკორპორატიულ კულტურაში
- კორპორატიული მეილი Gmail-ზე;
- საოფისე აპლიკაციები – Editors – რედაქტორები, Docs, Sheets, Slides, Forms;
- Google Drive ღრუბლოვანი ფაილსაცავი;
- Calendar – საქმიანი და გაზიარებადი კალენდარი;
- Meet – ვიდეო და აუდიო კონფერენცია;
- Chat – ვკორპორატიული ჩეთი, Rooms-ი, Tasks;
- და სხვა Google Workspace – აპლიკაციები;
- Geosoft როგორც Google Cloud -ის პარტნიორი და როლი ქართულ ბიზნესში.
მეორე ნაწილში კი გელოდებათ შემდეგი აქტივობები:
- რთველში მონაწილეობა;
- კახური შოთის გამოცხობა;
- ჩურჩხელების ამოვლება;
- მწვადის შეწვა მაყალზე;
- ღვინის დეგუსტაცია.
დარეგისტრირდით 30 სექტემბრამდე: https://forms.gle/SddW487KXJGAuvvKA
თუ სასტუმროში დარჩენას გადაწყვეტთ, გიზიარებთ შეთავზებას.
HR hub ეს არის გამოცდილებისა და ცოდნის გაზიარება, კონტაქტები და ის თუ რა ხდება HRM – ის შიდა სამზარეულოში. გამორჩეული ფორმატის, კონცეფციის პირველი ქართული HR ღონისძიებები.
აქ ხდება უცხოელი და ქართველი წარმატებული HR პროფესიონალების გამოცდილების გაზიარება ამ სფეროს პრაქტიკოსებისთვის. კლუბის შექმნის მიზანი HR მენეჯერებისთვის ცოდნის გაღრმავება, პროფესიული ზრდა და გამოცდილების გაზიარებაა. HR hub-ში გაერთიანებულ HR პრაქტიკოსებს საშუალება აქვთ დაესწრონ სხვადასხვა შეხვედრებს წარმატებული ქართველი და უცხოელი პროფესიონალების, მენტორების მონაწილეობით.
ღონისძიების მხარდამჭერები არიან: Aisitec ჯეოსოფთი Hotel & Wine Cellar ARGE sfero.ge King David KD4US Grant Thornton Georgia.
15 სექტემბერს HR hub-ის ახალი სეზონის გახსნის ღონისძიება გაიმართება
15 სექტემბერს, 19:00 – 22:00 სთ-ზე, ექსპო ჯორჯიაში (ა.წერეთლის 118, პავილიონი N3, დარბაზი E), HR hub – ის ახალი სეზონის გახსნის ღონისძიება გაიმართება.
Continue reading “15 სექტემბერს HR hub-ის ახალი სეზონის გახსნის ღონისძიება გაიმართება”
HR კურსი “მომავალი ტალანტები HR-ში” – HR კარიერის შესანიშნავი დასაწყისია. დარეგისტრირდით!
მესამე წელია HR hub-მა მოქმედი და დამწყები HR მენეჯერებისთვის პირველი, ადამიანური კაპიტალის თანამედროვე მენეჯმენტის HR სკოლა შექმნა. Continue reading “HR კურსი “მომავალი ტალანტები HR-ში” – HR კარიერის შესანიშნავი დასაწყისია. დარეგისტრირდით!”
“ტალანტების დეფიციტი – ბიზნესის N1 გამოწვევა” – 2 აგვისტოს Meta Business Hotel-ში HR hub – ის ღონისძიება ჩატარდება
2 აგვისტოს, 19:00სთ-ზე, Meta Business Hotel-ში HR hub – ის მორიგი ღონისძიება ყველაზე ,,ცხელ” თემას დაეთმობა. Continue reading ““ტალანტების დეფიციტი – ბიზნესის N1 გამოწვევა” – 2 აგვისტოს Meta Business Hotel-ში HR hub – ის ღონისძიება ჩატარდება”
საიუბილეო HR ბიზნეს სამიტი 2022 შედგა!
HR ბიზნეს სამიტი 2022 შედგა!
HR hub – ის მეხუთე, საიუბილეო წლის მთავარი HR ღონისძიება 7 ივლისს შატო მუხრანში სრული ანშლაგით ჩატარდა. 600 – ზე მეტი სტუმრის (HR პროფესიონალები და დირექტორები) წინაშე 10 სპიკერი წარსდგა. აუდიტორიის გადაწყვეტილებით, საუკეთესო სპიკერის წოდება დავით ბირმანმა მოიპოვა. ღონისძიების წარმდგენია eteam.
წლევანდელი სამიტის მთავარი თემა HR ტრანსფორმაცია იყო, რომლის გარშემოც დაიგეგმა სპიკერების გამოსვლები მთავარ სცენაზე, მასტერკლასები, სამუშაო შეხვედრები (ვორკშოპი), HR კაფე და სხვა.
ღონისძიებაზე დაანონსდა HR hub – ის ახალი იცნიციატივის შესახებაც. ორგანიზაცია მასშტაბურ სახელფასო კვლევას ჩაატარებს.
ტრადიცია არც ამჯერად დავარღვიეთ და HR ბიზნეს სამიტზე რეგისტრირებული პირველ მონაწილეს, ნათია ქუტიძეს Kreston Georgia-ს მიერ დაწესებული საჩუქარი გადაეცა.
საიუბილეო HR ბიზნეს სამიტი ტრადიციული გათამაშებისა და გამაჯვებულებისთვის პრიზების გადაცემის შემდეგ, დაგვირგვინდა ქართული ნაციონალური ბალეტის სუხიშვილების კონცერტით.
ღონისძიების ფასილიტაცია უზრუნველყო კომპანია – Teamboat-მა. ფასილიტატორი კი პაატა პაპავა იყო.
ღონისძიების მხარდამჭერები არიან: Kreston Georgia, Signify, Dreamland Oasis Chakvi, პროექტი ESCape – დასაქმება, ხელშეწყობა, კონსულტირება
შრომის ბაზრის საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად; ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, Grant Thornton Georgia Sfero.ge King David KD4US პალიტრა მედია ჰოლდინგი BIA • ბია Hotsale.ge.
მედია მხარდამჭერები: ბიზნესპარტნიორი InterPressNews.ge bpn.ge • ბიზნესპრესნიუსი ambebi.ge • ამბები.ge palitravideo.ge რადიო პალიტრა რადიო იმედი